Reageer op: Vragen om werk

Forums Algemeen Vragen om werk Reageer op: Vragen om werk

Cin
Gast

Hoi Tamara,

Sinds kort oefen ik met droomduiden voor een ander. Ik hoop dat ik je op weg kan helpen.

In jouw droom lees ik dat er overeenkomsten zijn met de werkelijke situatie. Een huis in een droom weerspiegelt de ziel/lichamelijke/geestelijke toestand van de dromer. Dit huis is van jouw business coach en wordt in jouw droom gemanifesteerd als groot (imposant misschien wel), zoals de business coach jou heeft verteld in de echte wereld. In de droom klinkt het alsof je tegen de persoon opkijkt bij wie je op bezoek gaat. Het huis lijkt hier een weerspiegeling van te zijn. Maar let op…schijn kan bedriegen.
De knuffel in je droom geeft aan dat je bescherming en troost bij hem zoekt. Wat opvallend is is dat hij vooruit blijft zitten en jij degene bent die de knuffel geeft, de knuffel wordt niet fysiek beantwoord. Je spreekt je wensen uit, je verlangens. Je stelt een vraag, een gedachte waar je misschien in het echte leven ook wel mee speelt, en hij beantwoordt deze verbaal met een ‘ja’. Dat de knuffel niet beantwoord wordt staat denk ik voor de onzekerheid die achter je vraag en verlangen zit. Je binnenste hoopt dat hij je kan en wil helpen, maar ook is er de angst voor een afwijzing.

Hopelijk kun je er iets mee.

Liefs,
Cin