Reageer op: Sereen water

Forums Algemeen Sereen water Reageer op: Sereen water

PoissonMagique
Deelnemer

hey!
ik ben nog niet erg goed in het duiden van dromen, maar ik wil graag oefenen en laat me vooral leiden door mijn gevoel hierin.

water staat symbool voor emoties. ik denk dat de bekende bij het water staan voor allemaal verschillende aspecten van jouw gevoelens. maar je schermt je hier vanaf, het is je teveel om deze gevoelens aan te kijken.
het feit dat je later het water betreed met kleding aan zegt eigenlijk hetzelfde. je durft jezelf niet bloot te geven, je schermt je af van je gevoelens.
er is een mystieke verwondering die je rust geeft, waar je sereniteit kan vinden. maar je bent kunt er nog niet echt mee verbinden.
dat de mensen in zwart je kwamen vergezellen op die rustige plek, heeft voor mijn gevoel te maken met dat je de aspecten die zij vertegenwoordigen, los mag laten. want alleen als je het oude loslaat, komt er ruimte om door de bomen het bos weer te zien, en dan zul je je minder overweldigd voelen door je emoties.
de oma staat denk ik voor je eigen hogere ik of een gids. zij wil je gerust stellen dat je hulp kan vragen aan je hogere ik of je gids(en) en dat zij bij je zijn.

hoop dat je hier iets aan hebt, en feedback over wat wel of helemaal niet resoneert is ook heel welkom, daar leer ik graag van 🙂

Liefs Tessa