Reageer op: Droom rood harige vrouw – ziet mij in wit licht

Forums Mystieke dromen Droom rood harige vrouw – ziet mij in wit licht Reageer op: Droom rood harige vrouw – ziet mij in wit licht

NaturalEntity
Gast

Entiteiten zijn wezens van energie. Het is waar we allemaal heen gaan en vandaan komen. Ze zijn zo divers als de mens zelf en reageren op impuls en aantrekkingskracht. Ze hebben geen bewuste gedachtegang en doen wat aangenaam voor ze aanvoelt. Het handigst is om er geen verdere namen aan te koppelen om te vermijden dat je ze in verkeerd daglicht gaat zien.

Door vele religieuze en mythologische invloeden zijn termen zoals; engelen, demonen of geesten, verschillende verwoordingen voor hetzelfde wezen. Dit brengt tegelijkertijd ook een bepaald vooroordeel met zich mee dat vaak misplaatst is.

Deze wezens functioneren op verschillende frequenties en “zweven” door geladen deeltjes in de lucht. Sommige zuigen energie en anderen geven het, maar dit is geen teken van vijandige of vriendelijke intenties. Wel zijn ze in staat je te “bezoeken” als je de juiste vibe(vibratie/frequentie) hebt. Slaap is een van deze natuurlijke momenten dat je lichaam in een bepaalde staat komt.

Vele proberen dit bewust op te roepen door “meditatie” waarbij men de grens op zoekt tussen slaap en bewustzijn in, om deze vibe te creeren en op die manier “bovennatuurlijke” inzichten proberen op te pikken van deze wezens.

Anderen schijnen dit van nature te hebben en kunnen in het volle wakkere bestaan tappen in deze “bron”. In alle gevallen deze wezens geven je geen info mee over jezelf, de toekomst of het verleden.

Wat ze je wel meegeven is puur de interactie die je met ze hebt (als het je lukt de droom te onthouden). Voor hun is het ook een wederzijds verassing dat jij je op dat moment begeeft op hun frequentie.

In spooktaal, ze waardeerde je aanwezigheid en heeft een beetje van je energie gesnoept. Maar ik neem aan dat je het je nieuwe vriendin wel een beetje gunt toch? Stel wel je grenzen, delen mag, maar niet stelen

In geval van vervelende spoken, wat je ook doet. Doe geen rituelen of altars maken.
Je moet ze geestelijk op afstand weten te houden. Overige opties zijn alleen tijdelijk.

Ik heb heel veel enge info achterwege gelaten omdat het niet relevant is voor de interactie die jij had. Maar beste is om geen angst te creëren voor deze wezens.
Dan komt alles wel goed.

Tegelijkertijd kan deze vrouw ook simpelweg gewoon een droom zijn die je duidelijk maakt dat je zonder aan jezelf te twijfelen mag inzien hoe mooi je bent.

Tot hoeverre je dit alles gelooft is uiteindelijk aan jou, maar in alle gevallen,
Koester je interacties Sarah <3