Reageer op: Zwarte gedaante naast mijn bed.

Forums Spiritualiteit en geesten Zwarte gedaante naast mijn bed. Reageer op: Zwarte gedaante naast mijn bed.

Gast
Gast

U heeft hier te maken met een schaduw figuur. Wees je er van bewust dat ze zich voeden met negatieve gevoelens. Met name angst. Maar dat ze je niets kunnen doen. Je kunt god, je gidsen, je beschermengelen, het universum, of wat het is waar jij in gelooft kunnen vragen om jou huis met licht en liefde te vullen. Als je atheïstisch bent raad ik je ook aan om dit toch te proberen.

Ik zeg dit hardop voor het slapen gaan, of wanneer ik het gevoel heb dat er een negatieve entiteit in mijn omgeving is:

Lieve gidsen en beschermengelen. Ik vraag u om mij huis te vullen met licht en liefde. Laat het positieve stromen. Ik ben licht, ik ben liefde, ik ben een kind van god.

Deze tekst werkt misschien niet voor jou zoals hij voor mij werkt. Ik raad je aan om te gaan onderzoeken welke woorden werken voor jou. Het is de bedoeling dat de intentie gezet word om een positieve energie te creeëren, zodat er geen “ruimte” is voor negatieve entiteiten zoals schaduw mensen. Belangrijk is dat je in deze woorden gelooft.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Liefs