Reageer op: Nachtmerries na relatiebreuk

Forums Algemeen Nachtmerries na relatiebreuk Reageer op: Nachtmerries na relatiebreuk

Marie
Gast

Dat is een heftige droom.
Ik zal je zeggen wat mijn gevoel hierover is.

Het perron en de trein staat voor een reis die je moet afleggen. De over steek brug staat letterlijk voor de brug die je moet oversteken van de relatie achter je laten. Het is een goed teken dat er mensen feest vieren als je dat doet. Dat betekent alleen maar dat er goede vooruitzichten zijn.
Ik heh heel sterk het gevoel dat het kleine kindje staat voor jouw ex. Voor zijn innerlijke kind. Kan het zijn dat je hem in het echte leven ook veel wilde helpen?
Dat je het nummer niet meer weet voor hulpdiensten is echt symbolisch. Je mag ophouden met hulp bieden en je mag het hem zelf laten doen. Kan het kloppen dat hij veel druk ervaarde vanuit zijn familie? Dat hij nooit echt kind heeft kunnen zijn?
Wat betreft het deo verhaal en oksel daar heb ik geen antwoord op.
Jij bent denk ik heel gevoelig en hebt heel veel van zijn innerlijke wereld opgepikt en de onrust die daarbij hoort.
Het zou een goed idee zijn om langs een energetische therapeut te gaan om de energetische koorden tussen jullie te verbreken zodat je geen last meer hebt van zijn energieën en entiteiten die hij bij zich draagt.
Zeker als hij een buitenlandse jongen is, want dan heb je ook de kans dat hij last heeft van zwarte magie.
Veel liefs,

Marie