Reageer op: Iedere nacht zelfde nachtmerrie

Forums Nachtmerries Iedere nacht zelfde nachtmerrie Reageer op: Iedere nacht zelfde nachtmerrie

Claire Luna
Gast

beste Jan,
Ik had net een nachtmerrie en kwam toevallig op deze site en lees je bericht van ruim 5 maanden geleden.
Ik schrok ervan , want volgens mij heb jij niet te maken met je onderbewuste die je wat wil aanreiken maar met de geest van de man waarvan je het huis hebt overgenomen. Het lijkt erop dat hij niet echt is overgegaan en nu je alles in gebruik hebt van hem, waar zijn energie in zat zijn inboedel/ kleding / huis , hou je dat in stand en lijkt het er nu op dat hij snachts in jouw lichaam wil om zijn leven ( met al zijn sexuele verborgen fantasien erbij ) door te leven. een soort deal tussen jullie.
Ik ben er niet echt bekent mee (had wel een vriendin die geen 2e hands kleding kon dragen want ze nam de ziektes van de vorige eigenaar erbij over ) maar er moet een duidelijkheid komen ;
Hij moet weten dat hij dood is en verder mag met zijn ziel naar het licht , ook al neemt iemand al zijn spullen in..
Buiten dat ik je echt zou aanraden om iemand je huis te laten zuiveren . Zou jij in gedachte of hardop met hem moeten spreken.
en hier een moment (en ) / ritueel voor maken.
Zeggen dat jij hier woont omdat hij overleden is,
dat je zijn spullen / huis en kleding zo mooi vindt en deze gebruikt hebt en verder wil gebruiken en vragen of dat oke is voor hem ?
en hem danken voor het gebruik
maar dan duidelijk zeggen dat het hierbij blijft , dat je jouw leven leidt en jij zelf in jouw lichaam blijft
Hij heeft geen toestemming om jouw lichaam over te nemen.
Brand daarna veel salie (heeel veeel in iedere ruimte) en voor je gaat slapen vraag om bescherming en visualiseer veel licht om je.
Ik hoop dat t je goed gaat of zal gaan. Dat jij niet die eenling wordt die hij was..
Dit is heel uitputtend
veel sterkte