Reageer op: Mijn overleden ouders weer gezien in een droom

Forums Mystieke dromen Mijn overleden ouders weer gezien in een droom Reageer op: Mijn overleden ouders weer gezien in een droom

Olivia
Gast

Goedemorgen,
Mijn vriend heeft afgelopen vrijdag een vrij moeilijke zitting gehad waarbij hij tegen zijn wil uit zijn mentorschap is geplaatst voor zijn broer. Hij is hier behoorlijk door geraakt en kon hierdoor niet goed inslapen. Eindelijk in slaap gevallen heeft hij een gehad over zijn ongeveer anderhalf jaar geleden overleden moeder. Ook ik zijn vriendin komt in deze droom voor heeft hij met mij gedeeld. Hij nam mij bij de hand en wilde een situatie met mij delen uit zijn verleden om precies te zijn waar hij ooit heeft gewoond en daar aangekomen stond of opende zijn moeder de voordeur alleen was veranderd ze was veel slanker ze oogde jeugdiger maar wel herkenbaar hij was blin veras om haar te zien wetende dat ze in werkelijkheid overleden was. Zei omhelsde elkaar en het gaf hem een gevoel van geborgenheid en blijdschap dat zijn moeder hem in de armen had genomen. Helaas precies op dat moment schrok hij wakker uit zijn droom door de telefoon die overging. Nu mijn vraag kunt verklaren waar deze droom over ging zodat ik dit op mijn beurt uw verklaring over kan brengen of vr te vertalen naar mijn vriend?