Reageer op: Advies gezocht (chaotisch verhaal en lang)

Forums Spiritualiteit en geesten Advies gezocht (chaotisch verhaal en lang) Reageer op: Advies gezocht (chaotisch verhaal en lang)

Irene
Gast

Hiya!

Ik ben een Christelijke heks en een medium, ik hoop dat ik je een beetje kan helpen!
Om mijn eigen kamer te cleansen (slechte energie en geesten die niet het beste met me voor hebben buiten houden) gebruik ik vooral wierrook. Geuren als sandalwood, sage en lavendel zijn hele goede om een kamer of een plek te cleansen! Loop met het stokje door je kamer (of huis, maar dan raad ik je aan het kamer voor kamer te doen), houd wat je wilt goed in je hoofd, of zeg het hardop.

Het is misschien jammer voor de geest, maar het is nu jouw huis, en jouw plek. Maak hen dit ook duidelijk. Zij zouden kunnen blijven als ze je kunnen en willen helpen, of als ze je gewoon met rust laten. Ik heb menig keer teren een geest gezegd dat ze weg moeten, omdat dit /mijn/ kamer is. Soms ook geschreeuwd, niet alle geesten zijn even makkelijk daarin.

Je leren afsluiten is ook een optie, maar als ze al telepathisch met je aan het communiceren zijn weet ik niet zeker in hoeverre dat gaat helpen.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt! Als je wilt mag je me altijd een berichtje sturen 🙂

Veel liefs en succes!