Reageer op: Zwarte gedaante naast mijn bed.

Forums Spiritualiteit en geesten Zwarte gedaante naast mijn bed. Reageer op: Zwarte gedaante naast mijn bed.

MJC
Gast

Ik heb een aantal maanden geleden ook een full body schaduw bij m’n benen gezien toe ik wakker werd. Het keek me aan en schrok, ik keek en dacht eerst bang te worden totdat ik wist dat het bang was. Ik wilde het in het licht zien, op hetzelfde moment dat ik naar het licht ging, ging dat figuur langzaam achteruitlopend naar m’n kast. Op het moment dat ik het licht bijna aan deed, deed dat figuur z’n armen zoals Jezus aan het kruis en toen ik het licht aan was het weg. In sommige gevallen kunnen het gewoon shadow people(geesten van mensen) zijn, maar soms zijn het demonen. Ik denk dat dat een demoon was. Demonen(boze geesten) staan samen met Jesus in de bijbel(ERV easy to read versie is te downloaden op je mobiel, gratis). Demonen zijn er om je leven een beetje lastiger te maken, ze kunnen je gedachte horen en beinvloeden en soms ook je gevoel beinvloeden. Maar vergis je eigen kracht ook niet, je kan ook hun gevoel voelen en als zij worden bang dan voelt dan of jij je bang voelt, het is heel tricky dat te herkennen. Er is een heel goed boek en dat heet: Gebeden die boze geesten uitdrijven van John Eckhardt. Hoofdstuk 1 van dat boek heeft mij een gelovig man gemaakt.