Reageer op: Bijzondere droom

Forums Algemeen Bijzondere droom Reageer op: Bijzondere droom

angel maria
Deelnemer

Hoi C
Je bent zelf de beste uitlegger van je dromen.

Bergen geven je overzicht wanneer je aan de top staat.Daarom kan een berg symboliseren dat het nodig is een situatie vanuit een hoger gezichtspunt te bezien.

Wat de palmboom betreft kan ik niet veel over zeggen maar wat betekenen palmbomen voor jou?
De bladeren van een palmboom zijn als een vanouds teken van vrede.
Ik denk dat het positief is want in combinatie met groen gras ( wat voor welvaart staat) want je bereikte wel de top van de berg.
De berg kan ook symbool staan voor Hemelse Raad.
De kapel moet ons tot inkeer en bezinning brengen.Wie over een kapel droomt zou bij zichzelf te raden moeten gaan of zijn handelen tot nu toe wel juist is.Je bereikt de top wat symbool staat voor een doel bereiken.
Dierbaren die zijn overgegaan kunnen in je dromen met je communiceren het doel van deze droom zou heel goed een boodschap van heling, troost,vergeving steun,raad en verbinding te geven.
De beelden die je in deze dromen ziet kunnen symbolisch zijn,maar kun je soms ook letterlijk nemen.Soms krijg je symbolen te zien die je helpen begrijpen wat de boodschap is en soms zie of hoor je hen de boodschap zelf overbrengen.Wanneer de overledene in je dromen verschijnt bezoekt die je ook in werkelijk.

Het klopt inderdaad dat de dood niet bestaat het is slechts een nieuw begin.
Graag hoor ik van je wat je er van vind.
Gr Angel Maria