Reageer op: mishandeling

Forums Nachtmerries mishandeling Reageer op: mishandeling

Eb
Gast

Ik droomde net een hele nare droom en kon helaas nergens een informatie hierover vinden,wellicht kan jij mij helpen.
Ik droomde dat mijn partner achter mij aan zat, en ik zag mijzelf schuilen in een kamer achter de deur,en probeerde met al mijn kracht het deur tegen te houden zodat hij mij niet kon pakken, en mishandelen.
Ik riep dat hij weg moest, en mij met rust moest laten en anders genoodzaakt was om de politie op te bellen. Maar hij schopte harder tegen de deur en schold mij uit dat hij mij zou krijgen. Ik heb de politie opgebeld en schreeuwde om hulp, wanhopig smeekte ik de politie te komen en mij te redden van mijn partner en dat ik ook nog zwanger was van 3 a 4 weken. Toen hij mijn gesprek hoorde werd hij nog agressiever en later hoorde ik de politie auto, en de agenten binnen stromen en hem de handboeien omslaan.maar tijdens de handboeien las hij een gebed voor, hij zweerde dat hij hoe dan ook en wat dan ook niks hem tegen zou houden om mij af te maken, en dat hij na het lang vastzitten vrij zal komen en als hij vrij komt mij zou afmaken.. en ik schrok toen wakker!

Wel, ik heb geen partner en ben ook niet zwanger, en nee heb geen enge films ofzo gekeken.. Dit was echt te erg!!