Reageer op: Meerdere dromen over ex terwijl ik dolgelukkig ben in huidige relatie.

Forums Liefde en seks Meerdere dromen over ex terwijl ik dolgelukkig ben in huidige relatie. Reageer op: Meerdere dromen over ex terwijl ik dolgelukkig ben in huidige relatie.

O.
Gast

Esme,

Ik wil je heel hard bedanken om de tijd te nemen en mijn bezorgdheid te lezen. Je kan niet geloven hoeveel deugd het doet dit even te kunnen neerpennen, dat iemand het leest en een mening deelt, zonder dat ik word veroordeeld. Ik voel me natuurlijk schuldig dat heel de situatie zo hard leeft in mijn hoofd.
Piet is inderdaad op de hoogte van Nick. Toen we elkaar een tijdje kenden, hebben we elkaar wel ingelicht over ex-geliefden die ons getekend hebben. Ik heb Piet de eerste keer ook verteld dat Nick terug contact met me had opgezocht en dat het nog iets met me deed. Hij had daar veel begrip voor, omdat hij wist hoe hard hij me had gekwetst.
Toen Nick enkele weken geleden terug contact met me opnam, heb ik het hem (nog) niet verteld… Denk je dat ik dit moet doen?
Ik blijf geloven dat mijn gevoel rust zou vinden mocht ik Nick nog een keer zien, praten met hem, de vragen stellen waarover ik gepiekerd had in het jaar dat hij me plots aan de kant schoof, zijn excuses horen die ik altijd wilde horen en op die manier afscheid nemen. Maar dat gaat nooit gebeuren. Denk je dat het zou helpen mocht ik er met Piet over praten. Maar ik wil hem niet kwetsen, want het zal hem wel kwetsen om te weten dat ik nog aan Nick durf denken. Ik wil niet dat het tussen ons komt, want is het is zo mooi tussen ons.
Ik zie het wel zitten om binnenkort een moment te zoeken het ritueel uit te voeren. Is het bewezen dat mensen hierdoor iets kunnen loslaten dat nooit echt werd afgerond?

Alvast bedankt voor alle hulp en begrip!

O.