Reageer op: Help me ajb

Forums Algemeen Help me ajb Reageer op: Help me ajb

Esme
Moderator

Dromen laten beelden in symbolieken zien en dient als verwerking van het gebeuren in je leven. Wanneer je hele oude kunt onthouden, kun je niet makkelijk de boel verwerken. In de wakkere wereld kun het emmertje wel eens overstomen. Dat komt door opgekropte emoties en kunnen woede of huil aanvallen ontstaan. Nachtmerries komen voort uit stress.

De camping staat voor back-to-basic. En dus verlangen om te aarden. De nieuwe klas staat voor het onbekende (eigen angsten niet kunnen of willen doorgronden). Je weet niet zo goed hoe je het voor elkaar kunt krijgen om alsmaar je ratio te gebruiken, want het lijkt erop dat je meer je gevoelens volgt bij het maken van keuzes.

Je ouders zijn je steun en toeverlaat. Voorlopig kun je niet zonder hen. Dat is ook niet nodig. Je ouders voeden je zo goed mogelijk op en vormen je. Maar soms mag je je eigen mening ook vormen en daarmee ontwikkel je jezelf op een zelfstandige manier.
Gloeien staat symbool voor een ingeving of de oplossing vinden. De pink is direct verbonden met het hart en vertegenwoordigt het gezin, liefde (roze), de harmonie met familie en vrienden (roze).

De villa is te groot om te leven. Hier kun je in verzuipen en kun je eenzaamheid voelen. Het bed is een intieme plek. Hierin rust je uit en bewaar je je geheimen en ontdek je hier jezelf. De droom gaat over zelfontdekking en je rol in de maatschappij, vrienden en familie.