Reageer op: Mijn vriend

Forums Algemeen Mijn vriend Reageer op: Mijn vriend

Esme
Moderator

Je naam komt mij bekent voor. Maar er kunnen meer Regina’s zijn. Mijn vraag is eigenlijk een soort standaard, wanneer ze niet ingeschreven staan of het moet een hele aparte nickname zijn en dan reageer ik meteen.

De whatsapp gaat over de manier van communiceren. Binnen een relatie gaat het niet altijd over rozen. Soms heeft de ene zijn dag niet en geeft het dan af op de ander. Wanneer zoiets gebeurt kun je argwaan krijgen van invloeden van buitenaf. Je bent bang, dat hij de verkeerde kant opgaat. Maar als je je vriend echt goed kent en alles met elkaar kan bespreken, hoef je daar niet bang voor te zijn. Een open relatie lijkt op een vertrouwen in elkaar, maar eigenlijk is het experimenteren met een ander. En verlangt men toch naar een nieuwe uitdaging. Vaak lopen deze relaties stuk. Vertrouwen en jaloezie worden op de proef gesteld. Door onze diep gewortelde normen en waarden van monogamie past polygamie niet in onze samenleving. De school is een levensschool. Maar wat daar onderwezen wordt boeit je niet. Je wilt je eigen boontjes doppen en vind het in een feest van vrijheid.

Bespreek de droom met je vriend en je zult zien dat hij ook een mening over de spiritueel leider heeft. Sommige mensen lijken interessant, maar kunnen ook raar gevonden worden.