Reageer op: Lichtgele Anacondas aan strand

Forums Algemeen Lichtgele Anacondas aan strand Reageer op: Lichtgele Anacondas aan strand

Esme
Moderator

Ik schrijf ‘m heel abstract. Ik heb je verklaring wel snel gelezen, maar laat me even niet beïnvloeden met wat je schreef.

De zoon manifesteert in je droom als de kleinere versie van jezelf. Je basis en kwetsbare kant. De pretpark is de manier zoals je leven voorbij gaat en zoals je het stuurt, de keuzes die je maakt en de invloeden die van buiten af komen. Het doet me denken aan de tarotkaart Het Rad van Fortuin als inzichtkaart. In de link lees je meer: http://www.kaartensterren.nl/pagina%27s%20tarotkaarten/arcana/pagina%2010%20rad%20van%20fortuin.html. Het bootje heeft de functie om je naar een ander niveau of situatie te brengen.

Op het strand begeef je je in een tussenfase (neutraal/rust). De zee staat voor het onbewuste en de aarde voor het bewuste. Golven zijn golven van emotie. Water staat symbool voor emotie, vandaar. Denk aan tranen van blijdschap en tranen van verdriet. Je hebt hier te maken met een wurgslang. Die kan je in de houtgreep nemen, maar op een natuurlijke manier weet je de slang te omzeilen. Je voelt je veilig en dan denk ik dat je zelfverzekerder bent. De tarotkaart vertelt je ook dat je de keuze maakt om het lot in eigen hand te nemen.