Reageer op: Bordeel

Forums Algemeen Bordeel Reageer op: Bordeel

Regina
Gast

Hii Loes,

Ik heb verder research gedaan en ook gereflecteerd op mijn situatie qua wat er in mijn leven afspeelt en ik kwam op bepaalde dingen uit. Ik kan je wel vertellen wat ik heb gevonden wat op mij tot betrekking heeft wellicht dat jij jezelf er in herkent en je je aangesproken voelt. In mijn geval stonden die hoeren voor bepaalde opvattingen waar ik in geloofde die anderen mij probeerden wijs te maken (maatschappij, buitenwereld). Die hoeren hadden glitterende lingerie aan en dat kan staan voor dat het niet allemaal goud is wat blinkt dus met andere woorden, te mooi om waard te zijn en niet alles is wat het lijkt. Opvattingen die anderen mij willen laten geloven, is niet wat het in werkelijkheid is. Dus in de echte wereld betekent het voor mij dat ik een gevoel heb dat ik mij moet schamen of schuldig moet voelen als ik niet in de opvattingen van anderen geloof. Ik weet beter wat mijn waarheid is en ik laat mij niemand mij wat wijs maken wat goed is voor mijn welzijn. Jouw eigen waarheid ontdekken en inzien staan hier centraal in. Misschien dat je hier iets mee kan Loes, in het echte leven kan je misschien onzeker zijn en niet wetende waar je in gelooft waardoor je je teveel laat meeslepen met de opvattingen van anderen terwijl die mening wellicht niet eens goed voor jouw welzijn zijn.