Reageer op: Scheermesje

Forums Algemeen Scheermesje Reageer op: Scheermesje

Esme
Moderator

Mijn vorige bericht is een standaard berichtje. Ik weet niet wie wel of niet reageren, maar soms besteed ik veel tijd (waren 6 dromen) om uitleggen te geven en krijg ik totaal geen respons. Dat is niet leuk. Vandaar. Er zijn zoveel mensen, bij wie ik dromen uitleg. De namen kan ik niet allemaal onthouden. Ik had je droom nog even teruggekeken en zag dat het 4 maanden geleden is. Waar je idd. op reageerde. Vond je de uitleg van de “autodroom” te heftig? Blij dat je de droom uiteindelijk los kon laten.

Maar nu de droom van de scheermes. Je keel staat voor communicatie. Vanuit dit gebied geven wij gehoor aan onszelf en anderen. Alles wat we voelen, zien en denken heeft een effect op ons. En kun je je erover uiten. Maar hier gaat het om een blokkade. Je word hier onbewust de mond gesnoerd of afgesneden. Wanneer de keelchakra uit balans is, betekent het, dat je weinig of over een bepaalde situatie je niet durft te uiten. Het gaat om een schaamte of geheim, die je eigenlijk los wilt laten. Je maag staat voor verwerking.