Reageer op: jacht op collega

Forums Algemeen jacht op collega Reageer op: jacht op collega

jan123
Deelnemer

Je verklaring zou kunnen Esme,

Ware het niet ik het vergeten was te melden dat de collega in spe een nogal eigenaardig type was. Het was een persoon die zich continue ziek melde. Een zogenaamde steuntrekker. Hij deed zich onhandig voor maar, ondertussen wist hij precies hoe laat het was met uitkeringen, het GAK, wachtdagen en instanties. Het mysterie blijft voor mij nog altijd waarom hij dat deed? Mankeerde hij daadwerkelijk iets ? Is het een profiteur? Ik kan me niet voorstellen dat hij gelukkig is zo. Dit zegt ook iets over het trauma dat ik ervaar.

Dat gezegd hebbende, gisteren heb ik flink gespit in mijn trauma delen. Hieruit is het nodige naar boven is gekomen wat mij niet in de koude kleren is blijven zitten.

Hoe ik denk dat het in elkaar steekt is, dat de collega iets nodig heeft kennelijk. De dokter bevestigd dat en vraagt mij om medewerking.
De vraag is waarom de collega niet rechtstreeks tot mij wendt? Waarom moet er een dokter, een geleerde bij ingeschakeld worden?
Ik denk dat ik niet overeenstemmend ben in zijn behoefte. Alhoewel was het de dokter die iets van mij verlangde . Iets in mij haalt de dokter te voorschijn, is dat om mij te overtuigen ? Ik heb de laatste jaren een wantrouwen ontwikkeld in doktoren. Doktoren kunnen gelijk hebben maar, ook net zo goed niet waardoor je eindeloos in de molen zit.

Ik denk dat ik nog te weinig weet van deze droom om het plaatje compleet te krijgen.

Tijdens het schrijven kan een eerdere droom van deze nacht terughalen. Deze droom had het zelfde gevoel. Het gevoel van vast zitten en dat er gejaagd word op me.

Ik ben in Amerika. Ik ben ontvoerd. Sta op een berg, voor me een diep dal. Rechts zie ik een roofvogel met gigantisch groot lijf als een struisvogel zitten op een tak. Er is een man die me daar op die berg houdt. Ik zie een soort vliegtuig waar een een koord nog een tweede passagiers gedeelte bungelt. Ik maak me zorgen, de constructie ziet er niet solide uit. Ik vrees met een beetje wind dat het uit de lucht stort.