Reageer op: Vuur/Vreemdgaan partner/Wedstrijd

Forums Nachtmerries Vuur/Vreemdgaan partner/Wedstrijd Reageer op: Vuur/Vreemdgaan partner/Wedstrijd

jan123
Deelnemer

Een flat voelt voor mij als heel druk zijn in je hoofd. Het vuur de brand is een transformatie proces. Het maakt schoon, het verteert alles tot as.

Je ziet je vriendin zoenen, je loopt weg via de ontsnappingsroute.
Klinkt misschien wazig maar het zoenen staat voor mij het verenigen van mannelijke en vrouwelijke aspechten van jezelf. Zoals bv gevoel en kracht, intuittie en verstand. Hierbij lijk je, in je gevoel iets weg te geven. Je laat toe dat je vriendin met jouw man zoent. Vreemd gaan staat hier voor een verlangen tussen je innerlijke vrouw en man.

De wedstrijd is een krachtmeting, en de prijs is een bidon. Een bidon houd water , levensenergie vast. Het is herstellende energie.
Jouw mannelijke kant zit met iets verdovends, whisky aan de bar.

Wat de droom precies betekend kan ik je niet vertellen . Het zijn bepaalde aspecten die ik zie als verlangen tussen compleet zijn. Maar het zou ook niet zo goed iets heel anders kunnen betekenen. Ik ben er niet zeker van. Het heeft met in je kracht staan te maken. Voor mijn gevoel heb je ook veel kracht. Ik kan het verder ook niet aan elkaar plakken