Reageer op: Leiding geven

Forums Algemeen Leiding geven Reageer op: Leiding geven

Esme
Moderator

Ja, dat is heel jammer dat mensen niet reageren op de droom. Het is tegenwoordig een snelle maatschappij. En omdat het gratis is, hecht men niet zoveel waarde aan de uitleggen. Het is hap snap informatie inwinnen en dan weer verder gaan aan de orde van de dag. Het kan zijn dat mensen zich niet herkennen in de droom en dan laten ze het erbij. Of als het dichtbij komt, ze terug deinzen. Velen (vaak jongeren) zijn eigenlijk niet zo geïnteresseerd in het werken aan hun geestelijke gesteldheid. Ik doe het uitleggen nu zo’n 3 jaar. In het begin, toen ik nog niet zo handig was, had ik veel tijd nodig om een goede uitleg te geven. En baalde er van, dat er maar niet gereageerd werd. Het voelt dan als ondankbaar of desinteresse van de droomvrager. Jij werkt daarentegen goed aan jezelf. Maar ik heb eelt gekregen. Sommige mensen zijn erg blij met de uitleg en melden dit. En ergens geloof in wel dat ik mensen heb geholpen, die nu minder bang zijn of gesust zijn van hun nachtmerries of dromen. Mensen hebben vaak bij droomuitleg een hocus pocus idee. Maar wanneer ze mijn uitleg krijgen is het ver van zweverig en misschien is dan de lol eraf.