Reageer op: Maden

Forums Nachtmerries Maden Reageer op: Maden

NaturalEntity
Gast

Een vrij duistere beschrijving, het is ook belangrijk dat je omschrijft hoe je je voelde tijdens de droom. Dit speelt heel erg mee in welke daglicht dit scenario gezien moet worden. Je klinkt eerder verbaast dan blij of bang, dus ik zal het zo neutraal mogelijk proberen te houden.

Maden op zich zelf staan niet exclusief voor negativiteit, maar over het algemeen voor een menselijk wezen wel als een teken van rot of infestatie. Het kan betekenen dat de bovengenoemde mensen een bepaalde verdriet, zonde of duister met zich meedragen dat hun van binnenuit opeet.

Interessant is wel dat beide mannen hetzelfde symbool met hun dragen. Dit kan ook betekenen dat het meer gaat om het collectieve gevoel dat beide mannen voor u uitstralen.

De één slaapt en de ander eet, kan inhouden dat de slaper blind is voor de maden die hem teisteren of dit alleen in gedachte heeft. De eter probeert er mee te overleven of is actief bezig met het (onbewust) consumeren van de rot.

Niet om de droom ten lastte te leggen, maar mocht je een heel kriebelig of heel duister gevoel krijgen bij het bovengenoemde. Zou je kunnen vragen of erachter komen hoe uw dochter en haar vriendin denken over de twee mannen.

Het is ook mogelijk dat de heren in kwestie een steun nodig hebben waar ze zelf geen antwoord op weten. Misschien kan je hun verlossen van deze symbolische maden op je eigen manier.

Alhoewel ik veel geschreven heb, ik ontleed voornamelijk mijn eigen dromen op deze manier, omdat ik weet hoe ik zelf inelkaar zit en dat heel erg meespeelt in wat dromen aan me proberen te communiceren. Vandaar dat ik er voor jou bij moet zeggen, neemt dit met een korreltje zout.

In alle gevallen, ik hoop dat je hier iets aan hebt.