Reageer op: telkens sterft een kind in mijn bijzijn

Forums Algemeen telkens sterft een kind in mijn bijzijn Reageer op: telkens sterft een kind in mijn bijzijn

koen
Gast

ik kan me vinden in jou uitleg over mijn droom.
ik heb een lastige week gehad, ik ga elke dag tegen mijn zin naar het werk, ik was aan het twijfelen of ik de sprong zou wagen, of ik het vaste vertrouwde zou verlaten voor het nieuwe onbekende. maar men angst verhinderde me om voor het onbekende te kiezen.
het veranderen van werk zie ik als, kiezen vanuit men hart en ziel of mijn innerlijke kind.
telkens luister ik naar mijn verstand, zo van vast werk opgeven voor interim, ga ik het wel kunnen enzoverder en vermoord zo men innerlijke kind (innerlijke stem)
maar hoe goed ik het ook probeer te ontvluchten men innerlijke kind(stem) komt steeds terug.(het groepje kinderen dat me inhaalt) ik luister naar het kind dat bij me komt en wat ik hoor dat staat mij aan en dan kom ik aan een brug, een keuze moet worden gemaakt. het kind valt in een ravijn want terug kies ik voor het vertrouwde voor de angst en ik voel me schuldig opdat ik niet naar mijn hart heb geluisterd en de innerlijke stem in me heb verdrongen; ik zou er graag aan werken om meer te luisteren naar men innerlijke stem, want zo word ik niet gelukkig, de levenslust is er al een tijdje niet meer, zal er aan werken.bedankt voor het ontleden van men droom, ik kan het heel erg waarderen

mvg

koen