Reageer op: Sheherazade

Forums Algemeen Sheherazade Reageer op: Sheherazade

angel maria
Deelnemer

Ik vind dit zeer treurig om dit te lezen.En ik heb Ongelofelijk veel respect voor je dat je dit nog vol houdt Esme!!!
Maar ik denk dat het uit eindelijk dood zal lopen helaas.
Ik moet eerlijk zeggen toen ik begon op dit forum met Sherhazade en jou was dit echt een hele bijzondere periode in mijn leven die ik nooit meer zal vergeten!!!!!!

En de mensen zijn zeer ondankbaar ( zacht uitgedrukt) door naar je dromen te luisteren kan/gaat er een hele wereld voor je open!!!!!!
Droom vertaler willen juist mensen helpen omdat ze zelf hoogstwaarschijnlijk ook vreselijke dingen mee gemaakt hebben (denk ik ik spreek voor mezelf)En juist daarom wil ik anderen helpen,zodat ik ze wil laten voorkomen dat ze nare dingen mee maken en ik ze een suggestie kan bieden zodat ze de juiste keuze’s kunnen maken.

Maar aangezien mijn mentor weg is die dit ( vanuit mijn ogen) samen met Esme de grondleggers zijn van in ieder geval deze site….weg is. Zie ik de toekomst van deze site somber in! Ik had het graag anders gezien maar het geeft niet het enigste wat ik wens is dat Jij Emse en Sheherazade jullie eigen geluk na gaan streven jullie hebben genoeg mensen geholpen. Ik hoop dat er een nieuwe generatie komt die deze site in stand kan houden.
Het doet me pijn om te zien dat Sherherazade weg is gegaan op die manier,En dat je alle verantwoordelijkheid op je neemt op mensen te willen helpen.

Ik ben jullie zo ontzettend dankbaar voor alles wat ik van jullie heb mogen leren dat ik nu weet hoe ik mijn eigen dromen kan vertalen en mezelf kan helpen zodat ik in de toekomst nog heel veel andere mensen kan helpen. Dankjulliewel!!!!!!!

En ik hoop ook dat ook jij net als Sheherazade meer voor jezelf gaat kiezen en meer innnerlijke rust zult vinden.