Reageer op: Duiken, haaien, kasteel/doolhof

Forums Algemeen Duiken, haaien, kasteel/doolhof Reageer op: Duiken, haaien, kasteel/doolhof

Dichterbij
Gast

Dankjewel voor je snelle reactie.

Haaien staan voor je onveilig voelen, of voor mensen die je een onprettig gevoel geven. Misschien voelde het fijn omdat je vriend bij je was en je het gevoel hebt dat hij je beschermt tegen deze gevoelens/mensen?

Ja dat herken ik heel erg! Zowel het onveilige gevoel/persoon die me een onveilig gevoel geeft, als mijn vriend die me een veilig gevoel geeft en me hierin steunt

Het kan ook staan voor een moeilijke, emotionele periode waar je door heen gaat, en dat je vriend je hier bij helpt.

Dit herken ik ook. Ik voel me enorm gesteund door mijn vriend.

Dus als conclusie denk ik dat je door een moeilijke situatie bent gegaan, iets wat heel zwaar was, en waarvan nu het einde in zicht is. Dat je nu beloont woord met gelukkige en liefdevolle tijden!

Dat hoop ik! :-) Gevoelsmatig zit ik nu nog midden in de shit. En ik voel nog steeds stress. Maar ik ben voor mezelf belangrijke keuzes aan het maken en ik begin voor mezelf op te komen. Misschien heb ik onbewust het einde van de tunnel al gezien :-).