Reageer op: Witte trap achteruit lopen

Forums Mystieke dromen Witte trap achteruit lopen Reageer op: Witte trap achteruit lopen

Adrianadream
Deelnemer

Het klopt dat ik momenteel op mijn tenen loop. Dit heeft te maken conflicten momenteel. Hierbij vind ik lastig om goed voor mijzelf op te komen, omdat mensen boos worden en ik daar niet goed mee kan omgaan.
In de droom wilde ik genieten van het uitzicht (sterren en lichtjes in de avond) op het hoogste verdieping gebouw. Bij de 2e trede merkte ik instabiele trap (net als in realiteit), maar ik wilde het halen en vertrouwde erop. Bij de enalaatste trede kon ik het niet halen, want de trap begon te verbuigen en werd helemaal instabiel. Voor mijn eigen veiligheid liep ik voorzichtig naar achteren om mijzelf te redden en stond ik weer op de grond.

Ik dacht dat de droom betekende dat ik stappen terug moet nemen om (in het leven) om mijzelf te redden, mijn leven (realiteit: mijn gezondheid). En dat ik niet de resultaten haal waar ik recht op heb (veel ontwikkeld en hard voor gewerkt) die ik verdien.
Het klopt wat u zegt: instabiliteit zijn obstakels in mijn leven die mij belemmeren.

Dank voor uw toelichting, u heeft mij ver op weg geholpen!