Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Niet ademen voor een paar sec,slaapprobleem,dromen

15 jaar geleden

hoi

Ik heb al eerder een berichtje geschreven alleen dan bij enge dromen. Ik zat eigenlijk nog ergens mee en hoopte dat iemand mij daar ook mee kon helpen. Als ik vaak ga slapen adem ik even niet (je zult je afvragen hoe weet je dat?) Ik merk dat door dat ik het had gehoort van een paar vriendinnen die het me vertelde als ik bij hun bleef slapen en mijn broertje (die slaapt bij mij op de kamer) vertelde het mij precies hetzelfde verhaal. Waar ik wel bewust van ben is dat als ik een nachtmerrie heb gehad ik inderdaad even niet adem ook als ik wakker wordt adem ik ook even niet (ik lijk zo wel een dode ofzo) Maar ik vond het wel eng klinken toen mijn vriendinnen en broertje het vertelden een van mijn zusjes vertelde toen het verhaal over de slaapverlamming maarja daar is ook niet alles zeker van. Waar ik me ook bewust van ben is dat ik slaapproblemen heb en het wordt er niet minder op het wordt eigenlijk alleen maar erger. Ik ben voor de slaapproblemen al naar de dokter geweest maar die zei dat het waarschijnlijk omdat ik teveel pieker of suiker drink of eet voor het slapen gaan. Ik eet of drink eigenlijk maar bar weinig suiker dus daar zal het zo wie zo niet aan liggen ook het piekeren weet ik wel zeker dat het niet is want als ik pieker praat ik er met iemand over die mij dan tips geeft voor de problemen. Voor de rest als ik dan uiteindelijk slaap droom ik vaak eerst over het perfecte leventje en daarna over spiegels of iets anders. Sinds ik de dromen heb gehad over spiegels ben ik er bang voor geworden heb daarom alle spiegels in mijn kamer opgeborgen of ergens anders gedaan. Ook droom ik weleens over kruipende mensen wat ik dus doodeng vind,Sindsdien als ik een kruipend kind zie kijk ik de andere kant op.

Ik hoop dat iemand me echt kan heb met de talloze problemen die ik heb!!!
Alvast bedankt voor de eventuele raad en tips

15 jaar geleden

hoi,
ik had je een mailtje gestuurd maar weet niet of hij aangekomen is .

Dennis pd