Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Huis vol met kinderspeelgoed

Tamara85
12 jaar geleden

Goede avond allemaal,

Normaliter heb ik eigenlijk alleen maar nachtmerries maar ik had vannacht zo'n rare droom.

Ik liep in de oude straat waar ik samen met mijn moeder vroeger heb gewoont na de scheiding met mijn vader.
Eerst liep ik halverwege in de straat langs een aantal huizen waar een rood met witte lint aan vast was gemaakt met NIET BETREDEN POLITIE
dus ik loop daar met een boog om heen en liep verder nara het 3 huis van de hoek van de straat ( was ook het echte huis waar we hadden gewoont en het 3de ook) en wilde daar mijn huissleutel in doen want mijn moeder en stiefvader waren daar opnieuw komen wonen. De sleutel brak af terwijl hij in het slot zat en ik belde aan en de deur ging open. Loop ik naar binnen zie ik aan de rechterkant van het huis een dressoir, tv en een bank met een playstation en de tv stond aan op de playstation. Dit vond ik al raar want wij hebben sinds mijn moeder is gescheiden geen tv gehad in de huiskamer. Ik loop daarna naar de andere kant van het huis en zie ik in het midden 4 kleine tafewltjes met kleine gekleurde kinderstoeltjes en tegen de wand van de muur allerlei opberg kisten voor de kinderspoelgoed en een ballenbak etc. Komt mijn moeder bij mij staan en vertelt ze mij dat er in de achtertuin een soort koker is aangelegt waardoor je naar buiten kan kijken vol met kinderspeelgoed. Je kon zo een rondje lopen door het huis en de tuin en overal zag je allerlei kinderspeelgoed en een soort safari achtig gevoel was het.

Weet iemand wat dit kan beteken of heeft iemand dit welleens eerder meegemaakt? Wij willen wel graag kinderen en we zijn er ook mee bezig maar rustig aan.