Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Een Weerwolf neemt me steeds mee op reis?

xyvettesuperx
12 jaar geleden

Ik heb steeds Dromen over weerwolven heel eng en raar, ik Snap niet waarom ook al weet ik zelf dat ik heel erg van wolven hou en graag een weerwolf wil zijn maar het word te veel voor me, Ik Droom steeds dat een Weerwolf me mee neemt en zorg dat ik ook een weerwolf word en ik ren dan lekker door de bossen met hem, als ik zo droom heb ben ik dol gelukkig, Maar als ik wakker word ben ik teleurgesteld omdat ik niet echt was gebeurt. we gaan ook op één of andere manier naar Frankrijk ergens een raar plaatsje met een heel mooi bos. Nu wil ik steeds van huis lopen en zelf ook naar Frankrijk gaan naar dat ene plekje. Alleen ik ben pas 14, Kan iemand me uitleggen waarom ik zo blijf dromen? en wat het nou precies betekend. Ik voel me steeds rotter namelijk....

11 jaar geleden

ik vind dat het antwoord vrij simpel is maar moeilijk om uit te voeren. probeer je droom te beheersen en te veranderen. of lees een fantasie boek dat niet over weerwolven gaat. dat doe ik ook en waar ik over lees, droom ik. en als bij die laatste optie nog steeds die droom heb verander het dan naar een droom waarvan je basis het boek is.