Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Nachtmerrie over mijn overleden buurvrouw

Krista
9 jaar geleden

Ik heb vannacht gedroomd over een vrouw die in de tuin van onze nieuwe buren woonde. Zij zag er eng uit en er stond een hoog, verroest hek om de tuin heen. De tuin zelf was verwilderd, en zij sliep op een matras op de grond. Als ik langsliep stond ze altijd met haar armen over elkaar naar mij te staren, zonder iets te zeggen. Na een tijdje liep ze dan heel rustig weg. Mijn familieleden vonden dit niet raar en dachten dat ik me aanstelde, maar alleen tegen mij deed ze zo vreemd. Het gaf me een heel naar gevoel, en ik werd ook schreeuwend wakker. Toen ik deze droom deelde met mijn familie en vertelde hoe de vrouw er uit zag, zei mijn moeder dat het precies onze oude buurvrouw was die is overleden toen ik een jaar of drie was. Ik herinner me haar niet, en vind het ook raar dat zij ineens opduikt in deze droom. Ik kan deze droom ook niet loslaten, en wil graag de betekenis weten. Is er iets wat ze me probeert te vertellen?