Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Dromen over uitspraken Paragnost

priscilla
15 jaar geleden

ik heb heel vreemd gedroomd afgelopen nacht
dat was dat ik bij een collega thuis was en daar was een paragnost en zij liet mij een papier zien waar opstond
dat het niet goed gaat met mijn vader nou is wel zo dat ik al 3 jaar geen contact heb en hem zondag zie!
maar ik vond het zo vreemd.. eerst was ik iets bij hem thuis aan het drinken en toen ineens zat ik dus bij die paragnost die dat witte papier liet zien?!
daarna werd ik wakker..

priscilla
15 jaar geleden

snapt iemand wat dit betekend?
vond het maar een beetje vreemd..

15 jaar geleden

Hoi priscilla

Wie in de droom naar een waarzegger of paragnost gaat wil in het waakbestaan iets te weten komen. Datgene dat we in de droom vragen moet duidelijk maken wat. De waarzegger kan ons in de droom goed raad geven en de tekst zouden we goed moeten onthouden want dit zou zeer belangrijk voor ons kunnen zijn.

Het getal drie.

Postief: De drie beschikt over veel kracht en over het algemeen zijn het gezellige en enthousiaste mensen. Geeft alles aan anderen.

Negatief: Dwarsligger, een blok aan het been. Gemakzuchtig, goed in het delegeren. Onpraktisch (vooral als de Drie niet wilt). Als de Drie niet roept, dan leunt hij. Ook kan de negatieve drie explosief agressief zijn.

De vader die we in de droom tegenkomen is vaak de man die ons bij staat met zijn raad of ons wil manen tot discipline.

Kijk maar of je er wat mee kan

Priscilla
15 jaar geleden

dank je wel voor je reactie!
ik kan er wel wat mee..
heb maandagavond weer vreemd gedroomd over mijn moeder die op vakantie is met haar vriend
en het liep helemaal spaak tussen die twee maar uiteindelijk kwam het wel weer goed!
nou dat is precies wat ik heb gedroomd.. sommige dingen kloppen dan niet zoals mijn droom die vermeld maar ik heb toch het idee dat mijn dromen me van te voren willen inlichten over wat er daadwerkelijk gaat gebeuren! vooral omdat mijn leven de afgelopen non stop op zijn kop staat!!!
vreemd toch?

mieke
15 jaar geleden

ik droomde dat we gingen wandelen in bos van mijn overleden papa van mijn kinderen was veel volk en we gingen bbq doen in zijn mooie huis toen verscheen er een brief stond op hem ni te vergeten mijn exmans huisje sttat te koop hij vertoefde er graag

Deborah
11 jaar geleden

ik heb een collega die helderziend is en dat geloof ik ook wat heb het mee gemaakt op een dag kreeg zij een aardbeving door die van 8-8-11 in nederland nabij arnhem de volgende en dezelfde avond was er ok een aardbeving. na die die aardbeving heb ik een droom gehad dat er een zwaarde aardbeving kwam in nederlan dat ik met mijn man naar buiten ben gevlucht.
ik vertelde dit de volgende dag tegen me colega en een halfuur later kreeg zij ook weer een aardbeving door die idd wat sterker zal zijn ze voelde de rillingen ervan over haar lichaam. en ze zegt tegen mij geef jij je hand is en ze keek ze zegt jij hebt een gaven van dromen en ik zie dingen.
maar die dingen kan ze wel voorspellen maar niet wanneer.

jolanda van der burgt
11 jaar geleden

hallo ik droom heel vaak vaak zie ik in mijn dromen overleden mensen altijd zijn het familieleden ik voel de laaste tijd ook steeds meer aan of mensen oprecht zijn alsof ik dwars door ze heen kijk ik vraag me af of ik helderziend ben ?

Lien
7 jaar geleden

Ik heb een vraag ik heb een bezoek gehad van een paragnost een ouder man hij wou mij laten zien wat ik met mij boven natuurlijk gaven kon bereiken zo zag mij droom er uit ???

7 jaar geleden
Beheerder

Heb je dat gedroomd, of hoe ziet die droom er dan uit?

Lien
7 jaar geleden

Dat heb ik gedroomd ik weet niet waar ik was in een groot huis met familie kleinkinderen en de oude man kwam uit het niets hij nam mij mee door het huis om mij kennis te laten maken met meerdere paragnosten ik wou niet zij ik ineens zat ik naast mij broer toen kwam de ouwe man weer ik moest mee van hem maar ik wou niet en toen stond ik op en ik werd wakker ik vind het heel vaag sorry het blijf ook hangen het leek wel of tie wat overlijden broer wou vertellen

Lien
7 jaar geleden

Over mij broer vertellen mij broer is niet overleden foutje in mij vorige bericht

7 jaar geleden
Beheerder

De oude man kan de wijze oude man zijn (geestelijk archetype).
Hij is vaak helderziende.
In deze droom wil hij je dus tot een inzicht brengen.
Het grote huis is een Zelfsymbool. (geestelijke mogelijkheden)
Maar je wilde het duidelijk niet horen.

Een overleden broer/ persoon is vaak een uitbeelding van iemand die in de vergetelheid is geraakt (onbewust geworden).

Lien
7 jaar geleden

Dank u wel voor de informatie dit help mij wel een beetje op weg Sheherazade





Deze discussie is gesloten.