Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Veldslag

Abc
15 jaar geleden

Ik onthoud dromen nooit zo vaak, maar deze droom toevallig wel, heel sterk. Net zoals een droom van een aantal dagen geleden. Het was ook erg vreemd.

Ik bevond mij op een plek die ik niet kende. Het had wel iets weg van een woestijn. Al vrij snel kwam ik iemand tegen die ik liever niet tegen had willen komen. Hoewle de schrik groot was, probeerde ik deze niet te tonen. Ik bleek echter niet alleen te zijn in die woestijn, want er waren heel veel mensen bij mij, maar ook bij die ander waren erg veel mensen. Er onstond een soort veldslag om mij heen tussen beide groepen, maar ik bleef gewoon stilstaan.

De veldslag was vrij snel voorbij. Veel mensen zijn gestorven, en op een gruwelijke wijze om het leven gebracht. Allemaal mensen die ik niet kende. Ik draaide me en liep samen met de groem naar een caravan. Wat die deed in de woestijn is voor mij een raadsel. Toen ik achterom keek zag ik die persoon die ik liever niet tegen had willen komen weglopen, verdwijnen in de verte.

Toen werd het allemaal nog wat vreemder. Er was een soort bord met iets zwarts erop, iets slijmerigs. Geen idee wat het was, maar het had dringend water nodig. Ik ben de caravan binnengegaan en wilde de kraan aanzetten toen ik eht vrij plotseling zeer benauwd kreeg. Er kwam iemand binnen en daarna werd ik wakker.



Een keer eerder had ik een heel andere droom. Ik zag een hok staan, en door de tralies zag ik een wit konijn zitten. Het leek treurig, onverzorgd, verwaarloosd. Ik heb het hok open gedaan en tot mijn grote schrik zaten er veel meer konijnen in het hok. Allemaal wit, meer weet ik er niet van.

Ik vroeg me nu eigenlijk af of deze iets wat vreemde dromen iets te betekenen hebben.