Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom over ontzettend speciaal baby´tje

hermelien
12 jaar geleden

hallo, ik ben zelf 13 jar maar droomde laatst dat ik een babytje kreeg, het duurde een hele dag voor het kind beviel maar uiteindelijk ging het heel soepel. het was een ontzetten mooi meisje! ze had bruine ogen en af en toe wanneer ze haar ogen opendeed waren ze rood. het meisje zag er zo ontzetten wijs en vredig uit, maar omdat ik tienermoeder was moest ik haar aan een weeshuis afgeven, ik was er content mee omdat ik niet wilde dat ze andere ouders kreeg en haar later terug kon krijgen.

de baby zie ik nu iedere dag heel helder voor me, er was een speciale blik in haar speciale ogen die me iedere dag herinnerd, ik heb het gevoel dat die blik me iets wil vertellen..
kan iemand me helpen??

Thankyou!

12 jaar geleden

Hoi hermelien


Een baby is het symbool voor het verlangen naar geborgenheid. Is men in de droom in verwachting, dan zal men in het waakbestaan lange tijd zijn lasten moeten dragen alvorens men zijn doel heeft bereikt. Mooie baby's staan symbool voor goede vriendschappen.

Bruine ogen: betekent het aardse.
De kleur van de aarde, van het onvervalste leven. Deze kleur symboliseert warmte en moederlijkheid.

Ook zag je als zij haar ogen opende dat ze rood waren.
Rood is al vanouds het symbool van de liefde, het bloed maar ook van de strijd en het gevaar.

Wat kan die droom voor jou betekenen, ik denk dat je nog een poos met je problemen worstelen moet en als dat achter de rug is, wordt he een stuk beter voor jou.
Je zegt ook in je droom dat je die baby wat je zelf bent zelf opvoeden wil, wat kan betekenen dat je zelf je problemen kan oplossen.

Kijk maar of je er wat aan hebt.

Goeten H@ns.

hermelien
12 jaar geleden

h@ns,
heel erg bedankt.
ik heb veel aan je bericht.

Groet,
Hermelien