Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Huis opgeruimd

Penny
22 juni 2018

Na bijna een jaar aan uit relatie (heel veel drama) hebben we besloten dat het niet langer gaat. Een relatie zit er niet in voor ons. We zijn eigenlijk nooit echt een relatie gestart door omstandigheden.
Vannacht gedroomd dat zijn huis (waar het allemaal altijd heel rommelig is) helemaal opgeruimd was. Anders ingericht maar.wel dezelfde spullen en werkelijk alles was super schoon. Bizar schoon.
De vriendin die hij had, waar ik goed contact mee heb, had een eigen kamer daar.
Het gevoel dat ik had was niet blij of ongelukkig maar neutraal en verbaasd.

Heeft iemand een uitleg hiervoor?

22 juni 2018
Beheerder

Het is mogelijk dat die vriendin orde op zaken heeft gesteld.
Maar het kan ook zo zijn dat jij er letterlijk klaar mee bent.
Als het moeizaam is en niet goed klikt kun je er beter een flinke punt achter zetten.
Al hij geen orde weet te houden zul jij je toch blijven ergeren want een vrouw ziet dat in een oogopslag.
Per slot ben jij zijn huishoudster of sloofje niet (substituut moeder, die altijd alles voor hem deed).

De rommel staat voor een hoop problemen die nooit zijn opgelost.

Iemand verandert niet echt dus die plotselinge schoonmaak zal niet van hem gekomen zijn.

Penny
25 juni 2018

Dank je wel.

Het klopt dat ik er klaar mee ben en dat die vriendin orde op zaken aan het stellen is.

Zijn leven is nog steeds een redelijke chaos.