Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Re: Dejavu

Brie
23 februari 2018

Ik heb ooit bij een ex de geur van men tante geroken die al jaren dood was haar man was niet goed. Ik dacht ook Dies dood op het moment dat ik die geur rook. Twee dagen later hadden we doodsbrief in de bus en zei derect tegen papa dat het men nonkel was.En klopte idd.heb alt gevoel gehad dat die me zijn komen groeten of ook heel raar bij gevoeld. Ik weet van mezelf dat ik hoogsensitief ben en dat men zintuigen ook hard werken met andere woorden psychotische kwetsbaarheid heb als je het volgens de etiketten moet zeggen. Na een tijd heb ik dan vernomen dat hij euthanasie had gevraagd en Idd die dag was heen gegaan. Heel raar dus. Alsook men ex zen vriendin was zwanger ik droomde dat er ies scheelde en hielp haar zelf in men droom in die week had ze buitenbaarmoederlijke zwangerschap. En zo zijn er nog zovele verhalen dak kan zeggen. Over dingen zien en voelen en horen. Behalve proeven. Ik denk vooral dat je jezlf niet de dingen mag verwijten. Mss voelde je gww dat er iets ni goed was en heb je het gww op de verkeerde manier geuit waardoor je ni denkt dat het je fout is. Mss moet je je denkwijze veranderen want wat we ons zelf vaak voorzeggen nemen we ook vaak voor waar. Maar helaas zijn er idd int leven onverklaarbare dingen waarmee we vaak den diagnose krijgen volgens mij om rust te creƫren. Groeten. Mss moet je gww ook verder want in het verleden leven is moeilijk los Laten en in de toekomst is angst. Dus meer in het hier en nu. De dsg nemen hoe hij is en je proberen af te lijden of tegengesteld te handelen.

23 februari 2018

Geuren kunnen herinneringen naar boven brengen. Het kunnen je in verschillende sferen brengen, maar ook gemoedstoestanden brengen. Het kan je blij of gelukkig maken, boos, angstig of misschien wel depressief.

Wanneer je hoogsensatief heeft men een hoog empathisch vermogen. Het is niet zo dat iedereen die hoogsensitief is gevoelig is voor teveel prikkels. Het is de kunst om afstand te nemen en het los te laten.

Een psychose episode kan lijken alsof je paranormaal begaafd bent. Maar in vele gevallen is dat niet zo. Op dat moment werken je hersenen op volle toeren. Elke prikkel triggert een herinnering of gemoedstoestand. Een gedachte kan alle kanten op gaan en het verhaal wordt maar groter en groter. Het kan enorm beangstend zijn als je het niet onder controle hebt. De enig manier om dit te stoppen is de juiste medicatie.