mishandeling

Erza
10 dagen geleden

vanacht had ik dus gedroomd dat mijn moeder mij probeerde te wurgen, ze sloeg me, ging mij achterna rennen en ze schreeuwde. De reden hiervoor was dat ik naar mijn vader wou gaan en mijn moeder liet dat niet toe. Zij moest op dat moment naar de ambassade omdat ze een legitimatie bewijs moest aanvragen voor mijn nicht anders zou zij worden gestuurd naar een asielzoekerscentrum Toen ik dit aan mijn vader vertelde in de droom deed hij er niks aan en keek hij gewoon toe. Wat het rare hiervan is is dat deze dingen tussen mij en mijn moeder in het echte leven zijn gebeurd, (mishandeling) ik heb ook totaal geen band met mijn moeder en woon bij mijn vader. Ik heb de laatste tijd veel dromen over mijn moeder en mijn oude huis waar de dingen in gebeurdr. Laatst heb ik ook gedroomd dat zij een politie agent wou vermoorden voor mijn ogen met een pistool en geweer maar ik had hem dus in mijn droom gered door die geweer van der aftepakken en het vet hard tegen der stuk slaan. In deze droom had ik ook een gebroken rechter been en die politie agent ging mij hiermee ook helpen en begeleiden.

Je emailadres wordt niet getoond

Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan.
 ********   **    **   ******    **     **  **     ** 
 **     **  ***   **  **    **    **   **    **   **  
 **     **  ****  **  **           ** **      ** **   
 **     **  **  ****  **    **     ** **      ** **   
 **     **  **   ***  **    **    **   **    **   **  
 ********   **    **   ******    **     **  **     ** 

Of bekijk eerst voorbeeld van je bericht