Intense nachtmerrie

Lottepoes
7 dagen geleden

Ik droomde dat ik in een sexy outfit over straat liep en met een smoesje in de val liep van mensenhandelaars. Ze wilden me misbruiken als seksslavin. Er werd ook van me verwacht dat ik martelingen kon ondergaan. Daarvoor moest ik een aantal proeven ondergaan, o.a. met elektrische shocks. Ik wist dat ik meteen zou sterven als ik faalde in de proeven. Dus ik ben in overlevingsmodus gegaan en heb gevochten voor mijn leven als een leeuwin. Ik slaagde in de proeven. Daarna zag ik een kans te ontsnappen. Ik stal een witte Mercedes en vluchtte. Mijn beste vriendin fungeerde als de persoon die mij moest opjagen en terug brengen. Ze zat bij me in de auto en oefende een enorme druk uit op mij zowel mentaal als fysiek. Ik kreeg haar af en toe uit de auto maar ik geraakte enorm uitgeput. De hele tijd probeerde ik mijn man en familie te sms’en voor hulp maar kreeg de kans niet vanwege de druk van de achtervolger. Die zat me echt krap op de hielen. Ik werd wakker op het moment dat ik vreselijk uitgeput was van de strijd en alleen in de auto zat. Ik had het bijna opgegeven. De droom heb ik als levensecht ervaren. Ik durfde daarna niet meteen weer inslapen.

Je emailadres wordt niet getoond

Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan.
 **    **  **    **  **   **      **     **     ** 
 **        **        **  **       **            ** 
 **        **        **  **       **            ** 
 **    **  **    **  **   **      **     **     ** 

Of bekijk eerst voorbeeld van je bericht