Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Geest die mij steeds vast houdt

MM81
23 oktober 2018

Ik wil toch graag weten wat mijn droom betekend zeker omdat hij steeds terugkomt. Ik droom de laatste maand ongeveer steeds dat ik door een geest op mijn bed gedrukt wordt, waarbij ik een vervelend gevoel krijg bij mijn lever of juist aan de andere kant maar op dezelfde plek, vandaag zag ik er een jongen bij van een jaar of 10 waar ik een foto van maakte om maar re bewijzen dat het echt is. Ik draai dan heftig rond in mijn bed om zo los te komen en uiteindeljk lukt dat dan ook wel en kan ik mijn ogen openen. Het gekke is wel dat als ik wakker ben ik het gevoel bij mijn lever of aan de andere kant van mijn lichaam blijf houden. Ik hoop echt dat iemand mij kan vertellen wat dit betekend! Het voelt alsof ik van binnen geknepen wordt of dat ze kneden het voelt in iedergeval niet fijn.

23 oktober 2018

De lever heeft verbinding met de derde chakra of navelchakra, ook wel de "zonnevlecht" genoemd. Dit chakra bevindt zich enkele centimeters boven de navel, in de maag streek en heeft te maken met kracht, wil, macht, drijfkracht en onze grote emoties, zoals blijdschap en woede. Wanneer hier een blokkade is spelen de mentale aspecten op een negatieve manier.

Een foto maken is een herinnering vastleggen. De jongen is een spiegel van jezelf. De jongen bezit eigenschappen en vaardigheden, die je ook bezit.

23 oktober 2018
Beheerder

Je zou kunnen denken aan "iets op je lever hebben".
De lever zuivert je bloed.

Conflicten kunnen zich focussen op de lever.