Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Vastgebonden op een Stoel

5 jaar geleden

wakker geworden merkte ik dat ik op een stoel Vastgebonden was in een soort Loods ik kon niets doen.probeerde los te komen.mijn benen en armen en polsen
zaten vast ik gilde hard/schreeuwde mijn polsen gingen bloeden om los te komen toen in mijn strijd om mij heen keek zag ik links van mij lag een man vastgebonden op een stalen bed met kettingen.hij keek me aan en zij help me ,maar dat kon ik niet
in de loods voor mij stond een muur van grote en kleine dozen ( op alle dozen kon ik een naam lezen)met een doorgang in het midden (hoogopgestapeld
de man die binnen kwam .kan ik omschrijven als klein ,gezet met pokdalig rond gezicht .zijn kapsel was normaal,(de slager noem ik hem nu)
met overhemd en spijkerbroek.hij keek naar me keek me aan en zei niets .draaide zich om .hij liep naar een kast
en haalde daar draden uit met een soort voeding leek het!! .en plaatste het naast mijn stoel
toen liep de slager naar de man die op het bed lag vastgebonden.en sloeg hem met een ketting.zo hard dat ik alles hoorde kraken
het bloed was onbeschrijvelijk en de man gilde/schreeuwde.ik kon ook alleen maar huilen en schreeuwen.toen hij stopte
zag ik de man nog bewegen.de slager liep weer weg nu verder de loods in door die doorgang van dozen
ik kon langs die dozen kijken waar hij naartoe ging ,hij stond bij een half geopende deur met een man te praten die ik niet kon zien
even later ging er een grote deur open en reed er een kleine vrachtwagen achteruit naar binnen.(ook op die vrachtwagen kon ik de bedrijsnaam lezen)
de man die dozen inladen keek ineens mijn kant op,en deed snel de deur dicht en liep snel naar zijn auto en reed weg.toen kwam de slager naar mij
en bond bedrading aan mijn handen.waar stroom op stond.kreeg een grote schok door me heen,en kwam even later bij
en heeft mij en die man nog veel geslagen met een stok op mijn benen en armen tegen mijn borsten en bloede hevig.zoveel pijn ik schreeuwde/gilde
maar hij stopte niet,de man bewoog niet meer de slager gooide een deken op hem.en kwam naar mij met een mes en sneed mijn bovenbenen open
hevig bloedend kwam ik later weer bij.de slager was weg.en werd ik in het zweet wakker mijn bed was nat.en huilde.jeetje waarom en toen wist ik het
kon me heel veel precies herineren ook zijn gezicht/zou die slager ook zo herkennen als ons pad elkaar zou kruisen? ook dacht ik gelijk aan die dozen en die naam die daarop stond.en wist het een aparte naam ( YAYa )dit heb hoe stom het ook klinkt gegoogled heel vreemd.maar het kan wel kloppen dacht ik
dozen en een naam van een kledingproducent YaYa Holding bv.nu geloof ik niet helemaal in telepathie maar zelf ben ik er nu van overtuigd
dat dit wel kan.en er een telepatische verbinding is geweest met zijn slachtoffers op het moment folteringen alleen de gadachte al dat er ergens mensen
worden vastgehouden en op een onbeschrijvelijke manier worden vermoord.de naam klopt die ik zag,zou er een loods zijn vol met dozen waar dat gebeurd
daar denk ik veel aan.zo realistisch juist omdat ik veel details herinnerde.ik had er dagen rillingen van en koud en had pijn in heel mijn lichaam
dat heb ik nooit met pijn op de bank en een beetje down en stramme benen .jaah hoe komt dat ..door dat mes!!!!!!!??????
terwijl ik een gezonde actieve man ben van 55 ,heb geen spanningen of stress.tijdens dit schrijven voel ik me wel weer beter en heb goed geslapen.maar denk er veel aan.mijn gevoel zegd telepathie en dit ergens gebeurd.en die slager wel bestaat.of nuchter gezegd.nee JOH DAT KAN NIET
HOOP HET NIET MET HEEL MIJN HART EN ZIEL

5 jaar geleden
Beheerder

Helaas is martelen een vaak voorkomende gruwel.
De berichten in media en vooral de films stuwen en verheerlijken vooral het psychopathische geweld.
Hoe geperverteerder hoe beter. Wat wel iets zegt over de geestesgestelheid van die schrijvers en producers.
Geweld en criminaliteit verkoopt goed.
Het sadisme dat hier naar voren komt kan een opgekropte woede zijn.
De brute moordenaar die mensen dood knuppelt is een bekend thema.
Maar waarom die haat waarmee deze beul zich uitleeft. Hij is bijna erger als de duivel of er minstens door bezeten.
Ik denk ook aan Procrustus die zijn slachtoffers op een bed bond en alles wat over het te kleine bed stak afhakte.

Nu zou het om een doodsangst kunnen gaan maar zulke gruwelijke beelden hebben ook te maken met je actuele situatie en de realiteit.
Zo zou het wereldgebeuren je dromen kunnen triggeren. Vooral gevoelige mensen kunnen hierdoor worden beïnvloed.
Het komt wel voor dat timide mensen of zij die zich nooit lijken op te winden zulke vreselijke dingen kunnen dromen.
Het kwaad zoekt zich een weg en zal zich innerlijk of uiterlijk manifesteren als het teveel wordt onderdrukt.
Dit kan een nerveuze neurotische houding opleveren gebaseerd op angst. De vijand zit binnen maar wordt geprojecteerd.
Opvallend is dat je vastzit in een situatie waaruit je niet kunt ontsnappen.
Dromen bestaan uit reeksen beelden en dus is ook die gebondenheid slechts een beeld van hoe jij je voelt.

Verder is het in mootjes hakken of in stukken scheuren een bekend mythologeem.
Na die fragmentatie kan er een andere houding ontstaan.
De man op het bed zal ergens een connectie hebben met jezelf.
De loods is het onbewuste waar zoveel is weggestopt en opgeslagen.
Iets wat wordt onderdrukt zal in de oppositie gaan en zich op termijn tegen zijn tiran keren (het ego).
Zoals ook een dictator in de realiteit ten val kan komen door de opgekropte woede onder de massa.

Nu wil ik je niet betichten van zulk gedrag, maar ga eens na wat je in je leven krampachtig probeert te vermijden.
De meest zachtmoedigen kunnen de meest afschuwelijke dromen krijgen, of het gaat zich uiten in een symptoom, b.v. een huidaandoening of iets psychosomatisch.

In de realiteit zijn talloze voorbeelden van gruwelijkheden te vinden. Daarmee kun je deze droom dus niet legitimeren of categoriseren als eenvoudig iets telepathisch. Het heeft geen zin dit buiten jezelf te gaan zoeken of projecteren, dat zal de wantoestand alleen maar verergeren.



1 keer bewerkt. De laatste keer was 5 jaar geleden door Sheherazade.