Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Born again?

20 november 2018

Droomde dat ik naar kungfu ging, waar in het waakbestaan niet meer dan 8 man lid is.
Maar in de droom was er ruim 100 man opeens voor de kungfu les.

Ik had niet helemaal de outfit aan die ik aan hoorde te hebben.
Toen was er opeens een korte omkleed pauze en toen ging ik naar de kleed kamer waar een klein jongetje zat die een beetje op mij leek toen ik klein was.
En toen ik naast hem ging zitten,kwamen er allemaal leeftijdsgenoten van hem langs.En een paar daarvan wouden hem pesten omdat hij schoenen had die helemaal af waren( de zool was scheeft geplakt en de schoen zat van ellende in elkaar, oud en afgetrapt)

Ik nam het meteen op voor die jongen en ik zei er wat van en toen hielden ze meteen op.

Ik mocht die jongen heel erg graag ik zag mezelf in hem op de 1 of andere manier.
Toen vroeg ik naar zijn geboorte datum en hij was op dezelfde dag een maand geboren als ik.
Toen verder met hem sprak vroeg ik ook zijn naam.Terwijl ik in mijn achterhoofd de gedachten hield dat hij mij dezelfde naam als ik had.
En ja hoor hij antwoorden met mijn naam.
Ik vond dit heel bijzonder en toen moesten we weer beginnen met kungfu en moest ik die jongen dus achter laten in de kleedkamer( want hij en die andere kinderen kwamen daar alleen maar om om te kleden)

Ik vond het erg jammer dat ik niet meer met hem kon praten.

Toen de les verder ging maakte al snel vrienden met een jongen die rood haar had en omdat hij ook en gestoorde manier van humor heeft kon ik het erg met hem vinden.Alleen de kungfu leraar leek hier niet zo van gediend te zijn.
We moesten met die 110 man rondjes rennen door de zaal alleen die rooie vriend en ik blonken echt boven de rest uit met onze prestaties en energie.

Ook op het einde van de droom had de kungfu leraar mij verbannen en toen telepoorteerde ik mijn woonkamer, het leek er dus op dat ik weggestuurd was/geschorst.
Maar later mocht ik er weer terug komen van mijn leraar.



2 keer bewerkt. De laatste keer was 20 november 2018 door angel maria.

20 november 2018

De interesse van kungfu is groter geworden. Je hebt de juiste kleren niet aan en valt dus uit de toon. Als een buitenbeentje. Het jongetje kan heel goed een spiegelbeeld van jezelf zijn. Het kan je kwetsbare kant zijn. Hij staat niet stevig in zijn schoenen. Iedereen kan wel wat hulp gebruiken. Er zijn ook momenten dat je het zelf moet rooien. Je aandacht wordt erg toegetrokken naar vreemde snuiters. Jullie vallen op, omdat jullie niet doorsnee zijn. Daarom wordt je weggestuurd. Wanneer je weer rekening kan houden met anderen, mag je terug komen.

20 november 2018

Dankje voor je reactie Esme haha ik moet lachen, om de vertaling van mijn droom.Het komt aardig in de buurt met mijn eigen duiding van mijn droom die ik in mijn hoofd had.

Er is een meisje die ik al half jaar ken ( van internet op een datingsite ontmoet)
En kwa eigenschappen sluiten we goed op elkaar aan etc.

Nu is er dus een beetje een Dillema want ik vroeg aan haar dit weekend om af te spreken en ze gaf aan,dat ze aankomende zondag wel kon ( heeft een redelijk druk leven zover ik weet)

Ik vroeg ook een haar :het kan ook later wanneer het jou schikt.Toen antwoorden ze: nee ik wil je graag een keer zien.

Ik leef best vrij en ik heb soms geen tijdsbesef en na een nachtje slapen kwam ik erachter dat ik die avond dan kungfu heb.

En daarom is het echt een Dillema geworden.

Het lijkt me allebei heel erg leuk en omdat ik verder niet echt een druk leven heb,vind ik het zonde om kungfu af te zeggen:(

Gister was had ik opeens een neusinfectie waardoor ik de hele dag erg ziek was. en dat zei ik ook tegen haar gisteren,dat ze er van uit moet gaan dat ik donderdag niet kan komen.En Toen wenste ze met beterschap etc.
En sinds vanochtend had ik weer tegen haar gezegd dat ik me weer beter voelde.


Dus als ik nu tegen haar ga zeggen van: jo moet ik heb donderdag kungfu ( maakt niet uit op wat voor manier ik dit brengt, het zal waarschijnlijk op haar overkomen alsof je haar wilt ontwijken.En ze vertelde me dat soortgelijke situaties al voorgekomen zijn.
Het is natuurlijk niet leuk als mensen in elkaar geintreseerd zijn dat er afgezegd wordt omdat het nogal ongeintreseerd overkomt in mijn optiek.



Korte conclusie van mijn droom is dat misschien de kungfu leraar mij ook weg stuurde omdat ik wat lol in mijn leven nodig had.En nadat ik dat gedaan heb mochtik weer terug komen.



3 keer bewerkt. De laatste keer was 20 november 2018 door angel maria.

20 november 2018

Ja, dat is een beetje vervelend om af te zeggen. Je kunt toch eerlijk zijn en zou je kunnen aangeven, dat je vergeten was dat je kungfu had. Zo laat je ook zien, dat je meer doet dan op de bank zitten. Je kan toch gewoon een nieuwe afspraak maken. Je kan aangeven dat je graag wilt afspreken, maar helaas zijn er dingen tussen gekomen. Jij moet je toch ook naar haar schikken?

20 november 2018

Raad opgevolgd wij danken u.