Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Meisje

13 november 2018

Droomde dat ik een meisje had ontmoet en ik ging in een luxe stoel zitten en vroeg of ze met mij in die stoel kwam zitten/ dus zoals je met z'n 2e van een glijbaan af zou gaan.

Toen vroeg ze of ze m'n mobieltje mocht lenen en kwam even later weer terug,Een tijdje later kwam ik er achter dat ie gevallen was toen ik dat aan haar vroeg bevestigde ze dat ze hem had laten vallen.Maar hij deed het nog en alleen de loze stukken waren kapot dus het scherm en alles deed het nog.Allhoewel er wel een paar scheuren in het scherm zaten.

Ik had het er de hele tijd over dat ik haar moeder ken omdat ze met engelen contact maakt voor haar beroep of partime, want ik herkende haar reclame bord.En ik vroeg dit aan het meisje maar zei wist van niks.Toen fietste we samen naar huis.Ik kon best wel redelijk hard fietsen maar op een gegeven moment kon ik niet harder,ookal trapte ik voor mijn gevoel heel hard.En zei leek wel met gemak iets harder te kunnen.


Toen waren we bij waren we naar haar huis geweest wat er totaal anders uit ziet dan in het echt.Maar dat reclame bord hing er ook en ik vroeg kijk dit is dat bord waar ik het de hele tijd over had.Het bord was ook helemaal overgroeid met een soort van stuik/klimplanten en toen ik de planten op zei duwde,en toen ze het zag zei ze iets van oh oke over het hoofd gezien( zo iets zei ze)


Toen kwam mijn vader en wou ging mijn vader zich voor stellen aan het meisje.En toen wou ik graag m'n vader zo snel mogelijk weg hebben,zodat ik weer alleen met meisje kon zijn want we wouden afscheid nemen.En toen wou ik haar gedag kussen en toen moest ik opeens eten uistspugen (awkward)

13 november 2018

Het meisje komt onschuldig over, maar ontpopt zich tot een verwend kreng. Het kan zijn dat je te snel mensen vertrouwd. Je leent je mobiel (symboliseert communicatie) uit, die kapot terug komt. Het is verstandiger om niet altijd op je gevoel af te gaan, maar je ratio op de eerste plaats te zetten. De luxe stoel is als een luie zetel. Je doet liever niets en laat het op je afkomen.

Paranormale zaken vind je interessant. Je wilt er graag in meegaan. Je fietst hard in je droom en dat betekent dat je, als het om paranormale zaken gaat, erin doordrijft. Een reclamebord staat voor de aandacht trekken. Hier ben je gevoelig voor. De klimplanten zorgen voor geen zicht van het bord of verstikking. De reclame is gebakken lucht. Uiteindelijk wordt er spuugzat van.

13 november 2018

Dankje Esme voor je duidelijke uitleg.Ik kan alles plaatsen :)