Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Re: Wat is de betekenis van mijn droom ?

DE
6 jaar geleden

Hallo,

Ik had een droom over iemand die ik geen eens ken ,het gaat zo:
Ik ben in het land (dorp) waar ik geboren ben , het is zonnig en ik ben netals altijd 13 jaar. Bij die dorp is er een grote stuk park,in echte leven is het ook zo .Niet een park die bomen en struiken bevat maar eentje die kinderspeelplaats een paar cafes omzich heeft,ik heb normaal veel rare dromen die ik vergeet maar deze gaat niet uit mijn hoofd.voordat je naar dat park kunt moet je een lange weg lopen in de werkelijkheid ,aan de zijkant van die weg heb je winkels en huizen bovenop .In een van die huizen woont mijn nichtje ,ook in werkelijkhied .oke ik begin nu echt,
Ik ben in dat park met mijn nichtje we eten ijs .En er is een groot groep meisjes en jongens,we kijken ernaar ,die mensen zijn even oud als ons twee. We gaan kijken en dan opeens zie ik een jongen tussen die mensen ,iedereen let op hem .Hij heeft helder blauwe ogen , wanneer ik in zijn ogen kijk voel ik me fijn .en wordt verliefd ,maar hij heeft een vriendin die ook naast hem zit,hij ziet mij en zegt opeens ‘STOP’!!! Ik kijk nog steeds in zijn ogen,hij komt voor me staan en leunt naar voren en zegt ‘ ik weet niet meer precies ‘: je bent zo mooi ,wil je mijn vriendin zijn ?Tegelijkertijd is zijn vriendin besig met jaloers zijn ,en al die mensen kijken naar ons .Er zijn geen volwassenen alleen tieners,ik zeg oke tegen hem met verliefde ogen.Ik heb het al door dat hij een meisje heeft gedumpd en pijn heeft gedaan.maar zijn ‘ex’-vriendin is niet bezig om aan hem te vragen waarom maar ze is aan het bekvechten met mij .ik ‘win’ en we kussen iedereen schreeuwt uuuuu! Behalve de ex en de vriendinnen van de ex .en opeens is alles zwart 1 seconde maar.netals bij een film die de scene veranderd ,deze keer ben ik met die jongen hij is in een rolstoel! Ik loop en help hem met het duwen van zijn rolstoel ,ik kijk weer in zijn ogen. Deze keer zijn we niet veraf van het park we zijn bij die weg die ik had verteld.mijn nichtje is aan het zitten bij haar voordeur en zegt hoe gaat het met liefde vogels.we lopen verder die ex komt opeens voorschijn en ziet weer te bekvechten met mij,die jongen zegt laat ons met rust en we gaan weer verder met lopen (duwen). En ik werd heel rustig wakker en toen ik wakker werd was ik aan het rondkijken want ik wilde zooo graag dat die jongen echt was ,???? .maar ik geloof dat ik ooit die jongen ga ontmoeten en de rest van me leven met hem zal zijn.ik hoop elke dag dat ik die jongen weer in mijn dromen zie.ik heb nog nooit zo gevoeld het is zo hard, ik heb nog steeds niet vergeten het is al een half jaar in me hoofd normaal vergeet ik het gelijk.
Nu zijn alle jongens lelijk voor mij behalve hij ,nee je moet niet op hem lijken.... je moet hem zijn????
Normaal heb ik niks met jongens te maken, ik ben echt een nerd ,maar ben wel knap.zo zegt iedereen tenminste.
Dankjewel voor het lezen.??

6 jaar geleden
Beheerder

Die jongen is niet betrouwbaar. Hij kijkt naar het uiterlijk, jij trouwens ook.
Je kent hem immers nog helemaal niet en met een klant van de kermis of het pretpark doe je geen kennis op.
Hij dumpt zijn vriendin zodra hij een ander ziet en zo gaat het jou ook overkomen.
Verder moet je hem duwen dus hij kan niet op eigen benen staan en is "ongelukkig".
Hij is een sisyphuslast. Een opportunist. Waarschijnlijk iemand die zichzelf profileert met zijn mooie "veroveringen".
Je bent meer waard dan dat. Laat je niet voor zijn karretje spannen.

Het leven is geen pretpark.

Liefde is iets anders dan vlinders en blauwe ogen.



1 keer bewerkt. De laatste keer was 6 jaar geleden door Sheherazade.