Je bent niet aangemeld Aanmelden

festival

Anoniem
11 dagen geleden

Ik droomde dat ik op een festival was en dat ik zat op iemands schouders maar ik kon niet zien wie?
wat zou het betekenen haha?

10 dagen geleden

Een festival in je droom vertegenwoordigt harmonie en samenwerking in een bepaalde situatie of relatie. Je wordt op schouders (handen) gedragen, dus goed behandeld. Schouders staan symbool voor steun en het vermogen om voor anderen te zorgen. In dit geval word er goed voor jou gezorgd. Dat je niet weet wie je draagt is dat je niet bewust bent van het feit. Het is waarschijnlijk vanzelfsprekend voor je.

Graag zou ik willen weten of je de uitleg kan plaatsen.

10 dagen geleden
Beheerder

Op iemands schouders zitten betekent dat je niet op eigen benen staat maar je laat dragen.
Het festival is een beeld van het bonte leven.
Je bent in feite als een kind dat zich laat vervoeren.
Zonder die schouders heb je geen overzicht of steun.
Misschien een vader?

Niet meer dan een droom per post.
Geen topic starten in het onderwerp van anderen.

Verlichting bestaat uit het verkennen van de eigen duisternis.

Je naam
Uw e-mailadres
Onderwerp
Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan.
 **   **   **        ***   **  **        **    ** 
 **  **    **        ****  **  **        **       
 *****     **        ** ** **  ******    **       
 **  **    **        **  ****  **        **       
 **   **   **        **   ***  **        **    ** 

Of bekijk eerst voorbeeld van je bericht

Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.