Bloed overgeven

vampirexiao
7 jaar geleden

ik droomde dat ik een vogeltje wou helpen die bij heel veel andere dieren vastzat maar het was een klein vogeltje.. daarna maakte me droom een switch naar wedstrijd of iets en weet ik nog dat ik wegrende. ik moest hoesten en hoeste bloed uit. omdat ik mijn hele vest onderhoeste moest ik die uit doen. maar weet iemand wat bloedhoesten in je droom betekent ?

7 jaar geleden

hoj

Als je droomt dat je bloedt, of bloed verliest, suggereert dit dat je oververmoeid bent, of emotioneel uitgeput. Het kan ook duiden op bittere confrontaties tussen jou en vrienden/geliefden. Je acties uit het verleden keren terug en zitten je dwars.

Bloed symboliseert ook
Leven , liefde, passie, -tegenslag-.

Jij kent jezelf het best dus ik denk dat er wel een link te vinden is..

-xXx- Be Blessed -xXx-

Selma
6 weken geleden

Hallo ik had vanochtend een droom
In de droom al volgt
Mijn vriend stond naast me in de badkamer..ik had schot wondjes in mijn borst en buik ik droeg een witte trui, na een tijdje werd de hele vloer plus mijn kleding bevlekt met mijn bloed! Ik ging naast de wc kruipen en begon over te geven in bloed ALLEEN maar bloed het wou niet stoppen me vriend stond daar gewoon alsof hij een standbeeld is
Ik wees hem naar de wondjes in de hoop dat hij me kan genezen maar het leek alsof hij bevroren in de tijd was.
Weet iemand wat het betekent??

Ik heb 2 belangrijke informatie achtergehouden
In de werkelijkheid wurgt mijn vriend me regelmatig ..ik beloofde mezelf dat als het nog 1x gebeurt dat ik me leven ontneem sindsdien ben ik erg suïcidaal geworden..

Ik hoop dat mijn droom lost staat van mijn leven

Ebeline
6 weken geleden

Standbeelden droom van een standbeeld vertegenwoordigt iets in jezelf of in je leven dat je idealiseert of bewondert. Je zet jezelf, een andere persoon of iets in je leven op een voetstuk. ... Negatief, dromen over een statuut kan ijdelheid of narcisme weerspiegelen. (Je vriend)

Trui: Trui staat symbool voor bescherming.
Draag je een trui in je droom, dan heb je behoefte aan meer liefdevolle aandacht van je omgeving.

Bloed op de vloer: Zie je een vloer in je droom, dan staat dit voor je steunende cirkel vrienden en familie.

(Hoe zit het met je sociale vangnet? )

Bloed verliezen: bloed staat symbool voor energie en vertegenwoordigt het leven.

Een zaak wat heel veel energie en uiteindelijk je leven kan kosten

Je emailadres wordt niet getoond
Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan.
  *******   ********   ********   ********   **    ** 
 **     **  **     **  **     **  **     **   **  **  
  *******   ********   ********   ********      **    
        **  **         **     **  **     **     **    
 **     **  **         **     **  **     **     **    
  *******   **         ********   ********      **    

Of bekijk eerst voorbeeld van je bericht