Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Demon wurgde me in me dromen, met afdruk op lichaam.

beverly
8 jaar geleden

beste ik weet wat je meemaakt ikzelf ben 14 jaar en heb het zelf al een paar keer meegemaakt!!!! ik heb dit dan aan mijn mama en mijn zus verteld mijn mama geloofde me niet ze verklaarde me GEK maar mijn zus geloofde me wel!!! ik was het bui en heb dagen op internet zitten zoeken wand ik durfde niet meer slapen ik heb gelezen dat wierook helpt, wijnwater rond mijn bed strooien helpt ook maar nu heb ik een pentagram dat is een soort sterretje in een ronde cirkel dat helpt als bescherming tegen kwade geesten. die keting heb ik al in 2 jaar niet meer afgedaan en ik heb in die 2 jaar nooit meer last gehad. xxx ik hoop dat je hier wat mee bent xxx!!!

mvg beverly piryns

sandraa
8 jaar geleden

Ik heb wel eens gehad dat ik ging slapen en dacht dat ik wakker werd maar toen stond opeens een demon voor me een geest ook en die kwam langzaam naar me toe en ik probeerde te schreeuwen maar het lukte niet er kwam geen gil uit mijn longen en toen schrok ik wakker en ik zie wel eens vaker een schim of een schaduw s'ovonds en dan durf ik wel eens niet meer te bewegen ik denk soms dat ik geesten voel en kwaadaardige demon zie en dat ik paranormale ben maar ik durf
Dit niet te vertellen

Jezus mijn redder
6 jaar geleden

Demonen hebben veel invloed op iemands functioneren, en als iemand demonen in zich heeft, gaan die niet vanzelf weg. Als iemand verlost wil worden van de demonen die hem of haar lastig vallen, kan dat maar op één manier – met de hulp van de Heer! Men noemt het verlost worden van demonen ‘uitdrijving' of ‘exorcisme' . Uitdrijving van één of meerdere (meestal heeft iemand meerdere demonen in zich – het kunnen er heel veel zijn!!! ) demonen gebeurt door iemand die de gave van de Heer heeft om middels gebed mensen te verlossen. Ga nooit zelf aan de slag, maar zorg ervoor dat er iemand bij is die weet waar hij of zij mee bezig is en die er ervaring in heeft. Het uitdrijven van demonen doe je met minstens twee mensen. Degene die de demon in de Naam van de Here Jezus uitdrijft moet hiervoor de 'bediening' (= gave) van de Here gekregen hebben, en tijdens de uitdrijving is er iemand aanwezig die ondersteunt door te lezen uit de Bijbel en te bidden.





Deze discussie is gesloten.