Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

lastig worden gevallen door "geesten" in dromen

17 januari 2013

hoi sam
dank je voor de reacty...

me vriendin heeft ook zoiets van je moet er niet bang voor zijn.het kan je niks doen.. ben ook niet echt bang meer geschrokken vooral van het hoe en waarom wat is het enz .dr pa geeft haar het advies hou de ramen van je huis dicht... dus die blijven snacht gewoon dicht..tot op heden niks meer voorgevallen....

grtz

blaze

Matty
6 februari 2013

Lastig worden gevallen is het niet ,mijn intuitie wil mij wat vertellen en ik heb dan de mogelijkheid om dat te ontcijferen ,mijn intuitie is mijn Karma en geeft mij opdrachten die ik mag uitvoeren wat ik ook geheid doeer is heel veel kleur bij en ik zit ook regelmatig te kleuren met voorafgaande meditatie ,in die meditatie zie ik ook vormen en noteer deze op papier de kant en klare vormen die ik waarneem zijn vaak bijvoorbeeld een ,,witte paard,, dat betekend dat deze persoon behoefte heeft aan een vriend en er ook duidelijk naar op zoek is omdat het woordje bij in een hoekje van zijn of haar aura zich bevind .groet Matty

didi
20 februari 2013

Dat kan echt,deze ervaring heb ik ook .Nu ben ik 43 en toen was ik 27.Ik weet dat ik dat tegen mijn oma heb verteld ,toen moest ik knoflook onder mijn kussen legen en was over.....raar maar wel waar. groetjes

didi
20 februari 2013

Dat kan echt,deze ervaring heb ik ook .Nu ben ik 43 en toen was ik 27.Ik weet dat ik dat tegen mijn oma heb verteld ,toen moest ik knoflook onder mijn kussen legen en was over.....raar maar wel waar. groetjes

Muhammed
2 maart 2013

Hoi,

Ik heb zelf nog nooit zulke dingen meegemaakt maar het kan zijn dat je depressief aan het worden bent, dat betekent dat je dingen ziet en soms ook voelt die er niet zijn. Zelf heb ik het op TV gezien, ik voel de laatste tijd een negatieve energie in mn kamer. zegmaar als ik aan het hoesten ben dat ik niet 100% hardop kan hoesten maar dat iets me een beetje tegenhoudt. weet jij wat dat is?? ik ben in 2012 mijn dierbaarste opa verloren en ben bang dat het daarmee te maken heeft

Muhammed
2 maart 2013

Hallo allemaal,

ik voel de laatste tijd vaker een negatieve energie in mn kamer, ik heb sinds kort mn enige opa verloren aan een onbekende ziekte. Ik denk dat het daaraan ligt. Een voorbeeld wat me al vaak is overkomen: Ik lig op mn rug en kan mijn duer gewoon zien. opeens moet ik hoesten, het voelt dan niet echt fijn maar als je aan hoesten begint dan ga je door. Het lijkt er vaak op alsof iets of iemand mij tegen houdt et het hoesten, ik ben toch sterker maar je voelt we dat iemand je probeert tegen te houden. Ik heb inmiddels al vele verhalen gelezen en hoop niet dat de mijne ook zo zal eindigen (het begint met iets kleins, en groeit tot iets groots). ik ben er eerlijk gezegd best wel bang voor dat ik mn opa zal gaan zien terwijl hij al is overleden:(

Jordan
16 maart 2013

Hee

Ik heb de laatste paar weken heel slecht geslapen. Ik wordt steeds wakker 's nachts. Dit is niet zo heel raar, maar twee weken geleden had ik een soort nachtmerrie. Ik lag op mijn zij, en opeens was er heel veel geluid en gerommel achter me en leek net alsof er een storm achter me was. Dat bleef even en toen leek het net of iets me wilde killen. Het leek echt heel echt en ik was, terwijl dat gebeurde, gewoon aan het nadenken dat ik wakker moest worden en dat ik dood ging. Ik was dus eigenlijk half wakker ofzo. Ik dacht echt dat ik dood ging. Sindsdien werd ik alleen maar wakker zonder reden. Maar vannacht had ik dat weer. Er was weer een soort storm en had weer het gevoel dat er iemand achter me stond en had weer het gevoel dat ik gekilt werd. Wel niet zo erg als de vorige keer en ik werd ook sneller wakker dan de vorige keer. Ik heb toen me licht aangedaan en durfde niet meer te slapen. Toch viel ik in slaap, met mijn licht aan, toen ik vanmorgen wakker werd, was dat licht opeens uit. Maar het is niet kapot.

Ik heb hier vandaag over nagedacht en ik heb eigenlijk altijd het gevoel dat er iets op de overloop beneden is. Ik slaap zelf op de zolder. Altijd als ik dan over die gang loop heb ik het idee alsof iets achter me aan zit en me iets aan wil doen. Eenmaal op me kamer ben ik dat gevoel kwijt, alsof ik daar veilig ben. Ook heb ik me bedacht dat ik er vroeger ook wel al eens last van gehad zou kunnen hebben. Ik had altijd het gevoel alsof iemand aan mijn haren zat, en aaide. Ik was dan gewoon wakker en had het licht uit. Ik was dan altijd doodsbang dat er een heks of iets achter mij zat. Nu denk ik dus dat dat een geest was of iets. Weet iemand wat ik kan doen om dit te stoppen?

Linaa
24 maart 2013

ik wil contact maken met me vriendin die is overleden en we hadden eerst ruzzie dus wil ik met haar dat uitpraten maar hoe kan k haar roepen of heb k ook risico tot kwade geesten ??

isabella
30 maart 2013

Ik droomde dat een dopewrt me kon overnemen dusss bezit van me kon maken.
toen liet ik een paragnost komen.
Het bleek dat er een groenteman die dood is, in me kamer zat, hy was boos, dat niemand zijn groente kocht.

Liefs, Isabella.

jessica15
1 april 2013

heey. ik droomde vanacht dat ik in de woonkamer zat, op de grond en dat ik allemaal voetstappen hoorde om me heen lopen, maar er was verder niemand om me heen, dus zei ik in me droom: als er een geest zit, laat dat dan even weten, wil je die beker die daar staat optillen dan?. en dat gebeurde ook... en toen werd ik wakker en ik was echt bang, en ik heb een dromen vanger boven me bed hangen en die bewoog ook(terwijl al me ramen dicht zaten) en een paar tellen later keek ik weer en toen hing die stil. dus toen ben ik wat gaan lezen, daarna wilde ik weer verder slapen, ik keek nog even naar mijn dromen vanger die nu stil hing, en terwijl ik keek ging ie weer bewegen rondjes draaien... echt eng ik kon pas 2 uur daarna weer slapen. ik ben 15 jaar en ik ben heel bezig met geesten en verschijningen enzo, en ik vind het allemaal niet zo eng maar dit vond ik wel eng!!!. weet iemand wat het was??? ik durf er met niemand thuis over te praten want dan denk ik dat ze me raar gaan vinden ofzo. groetjes Jessica.

1 april 2013

Hoi, wat goed van je dat je dit hebt gedaan.
het is belangrijk dat je je verhaal aan iemand kwijt kan.
ik zou het toch proberen tegen je ouders te vertellen,
die kunnen je altijd helpen.
verder zou ik niet meer zo bezig zijn met geesten en dat soort dingen.
ik ben vroeger daar ook heel erg mee bezig geweest, en daar blijf je last van houden.\
doordat je er uiteindelijk echt in gaat geloven.
en je denkt dan dat zelfs als een blaadje beweegt het een geest is.
probeer er even niet aan te denken.
ik hoop dat dit geholpen heeft.

mvg, Kwebbel <3

patricia maes
5 april 2013

ik word al jaren geconfronteerd met schimmen op mijn slaapkamer vroeger was ik bang nu niet meer. dat gaat gepaard met een ijskoude wind . Ik heb een methode gevonden om ze op afstand te houden als ik dat wil. Als ik alleen wil zijn vraag ik vriendelijk niet nu ik wil rust, en als ik mij allen voel vraag ik ze om hulp om geen haat of verdriet te voelen. Laat je niet met het occulte in want dan zet je de poort open, want dan kunnen ze macht over je krijgen. Probeer altijd vriendelijk te blijven ook al ben je bang. heb je nog vragen aan mij mag je mij altijd mailen ik hoop je een beetje geholpen te hebben.

PATRICIA MAES
5 april 2013

Ik zelf heb al reeds vele malen lusters bellen zien en horen bewegen mijn kinderen waren doodsbang ook kregen we nachtelijk bezoek, schimmen en koude lucht op de slaapkamer.Mijn dochter kwam naar mij en zij van dat er iemand haar heel diep in de matras duwde. Ik ben bij haar gaan slapen daar ik niet bang ben ,en zij dat hij haar met rust moest laten wat ook gebeurde. Ze heeft nooit meer last gehad. Er is iemand die jou wil beschermen en jou het zo wil laten weten. Je moet niet bang zijn ik leef er al 50 jaar mee ik heb heel veel tegenslag in mijn leven gehad, een vb. ik reed van de brug iedereen dacht dat ik het niet zou overleven, maar iemand beschermd mij anders was ik al lang dood. Ik verbrande mijn gezicht in de eerste en tweede graad iedereen dacht weer dat ik voor altijd verminkt zou zijn. Maar na drie weken was ik totaal genezen niks meer van te zien kan zo blijven doorgaan. dus heb een beetje geduld misschien merk je al snel dat er geen slechte bedoelingen zijn. Veel geluk je mag altijd vragen stellen via mijn email adres

Renee
16 mei 2013

Zoooo, dit is echt weird om dit verhaal te lezen.. Vooral omdat ik ongeveer hetzelfde heb meegemaakt..
Ik heb vaker in mijn leven dit soort dromen gehad.. Ik ontwaak er net uit een.. Ik word wakker in mijn droom, zie dan ook de kamer zoals hij is.. Wanneer ik uit een dergelijke droom wil wakker worden en mezelf beweeg dan tintelt mijn hele lichaam.. Inderdaad zoals een ander ook aangaf, het is alsof er een geest in je voet slaapt maar dan door je hele lichaam.. Hartkloppingen, niet kunnen praten, alsof je geen lucht krijgt..

Maar een aantal jaar geleden had ik een droom dat een man in mijn lichaam wilde treden en hij pakte mijn handen vast en sprak precies dezelfde woorden uit als in jouw droom "het komt goed, het komt goed".. En in deze dromen gaan de geesten of duivels (zo zie ik ze ook in mijn droom) vaak ook aan mijn lichaam trekken, alsof ze mij uit mijn lichaam willen trekken.. Daarnaast heb ik drie keer meegemaakt dat ik iemand naast mijn bed zag staan toen ik wakker werd.. En nee dit was niet in een droom, twee keer lag er iemand naast mij die ik van angst wakker heb gemaakt om mijn ervaring te kunnen delen.. Een keer was het een, een jongen +-12 jaar, die niet naar mij keek maar zijn hoofd had afgewenteld, een keer een vrouw van rond de 40 met lang en sluik haar en een keer een kind van drie of vier die op mij lag, tussen de deken en mij.. Als je wakker wordt en dit meemaakt dan denk je in eerste instantie, zie ik dit goed? Ik probeerde toen mijn ogen scherp te stellen, want het was donker/schemerig.. Wanneer je dan merkt dat je de persoon blijft zien komt de schrik.. Mijn gedachte was toen "WTF, is dit nu weer", en toen kwam de adrenaline rush! En dan vaagt het beeld weg.. En is de kamer leeg en zit je rechtop in bed om na te denken over het bizarre dat je zojuist hebt waargenomen en meegemaakt..

Op internet hebben ze het over slaapverlamming, dat is de wetenschappelijke verklaring.. Daar gooi ik het voorlopig ook nog even op.. Maar wat ik hier bij anderen lees, is wel echt allemaal zo toevallig! Ik heb zelf ook een theorie, slechte bloedcirculatie. Dit kan bijvoorbeeld ontstaan door slaapapneu tijdens je slaap of doordat je op een arm ligt en dit lichaamsdeel slecht doorbloed is en dit zuurstofarme bloed langzaam vermengd wordt met zuurstofrijk bloed waardoor je tintelingen voelt zoals bij een slapende voet en je lichaam je wakker wilt maken maar het op de een of andere manier niet helemaal lukt.. Het blijft hoe dan ook allemaal heel weird..

stefan
20 mei 2013

he ik ben nafets
je moet je vooral maar bezeg houden met paranogst der zijn geen geesten of familie heer op aarde dat zijn demonen
het zijn vorsten van satan de duivel die luigens tegen je vertellen dat god niet bestaat je zou wat meer in jezus moeten geloven paragnosten die legen konttakt met demonen met onrein geesten en houden zich bezig met tovernarij en waanzinerij heeft god ons niet 10 gebonden gegeven waar we ons moeten aan houden pleeg geeen ontucht overspel stellen moord afgoden heb je naaste lief als je zelf heb geen heb geen afgoden beelden in mijn plaats als je de doderijk op roept roep je de demonen op en word je alleen maar erger lastig gevallen dit kan egt slecht met je af lopen de 1nege reding is jezus christus

nafets
20 mei 2013

he ik zie dat jullie veel lastig gevallen worden door onrein geesten en door demonen
ik heb zo beetje het zelfde gehad voorige jaar in 2012 in de zomer werd ik lastig gevallen door verchilende demonen ik sliep een week of 2niet een maat van me zijn ouders zijn christelijk maar daar kom ik later op trug doen ik 2 weken daar was begon het bij mij de eerdste nacht kreeg ik een angst doods angst ik voelde me bekeken ik laag vaak in slaap verlaming mijn lichaam kon niks meer doen maar mijn geeest zag alles paar nachten later ik zag een demon die me zelf naar deed en schreeuwde naar mij ik kreeg zoon angst ik wou weer proberen te slapen toen horde ik een mug die demon heet belzebob de vorst der demonen en het was zo pzzzz pzzzzzzz pzzzzzzzzzzzzz pzzzzzzzzzzzzzzzz en steets luider het het me onder kontrole op een gegeven moment ik ging doen wat die demonen zeiden tegen mij maar goed mijn maat kreeg er ook laast van en zijn ex ook en een vriedin van mijn maat is in een nacht gek naar huis gegaan maar goed trug naar cristenen mijn maat wist wel dat het bestond onrein geesten en demonen hij zij god is onze eenige reding dus we gingen bidden en als we dat deden voelden we ook we rust maar in de nachten werden we weer lastig gevallen door demonen waarom daar kom ik zo weer op truch maar we beven bidden naar god uiteidelijk heeft het geholpen het voelde als god een leger met bescherm engelen gestuurd had om ons te bescheren ik heb god.s kracht echt gevoeld nu ben ik ook christenen waarom ik zo lastig gevallen werd is om dat satan de duivel wel wist dat ik christenen zou worden en hij de er alles aan om mij bij god vandaan te houden hij heeft het bijna zo ver bij mij gehad dat ik een mes zou paken een ieder een zo vermoorden waarom zo dat ik niet christenen zou worden een mijn maat ook niet we zijn nu alle bij christenen volgelingen van jezus christus waarom doet satan dit mensen aan om dat satan de tegen stander van god is hij haat mensen hij liegt en doet er alles aan om mij en jou en je familie bij god vandaan te houden de duivel heeft zo veel macht over mensen heeft god ons niet 10geboden waar we ons moeten aan houden pleeg geen over spel steel niet pleeg geen moord aanbid geen afgoden heb je god lief als je zelf als je naaste
toon aarbijt voor je vader en moeder en voor god dit zijn zonden en als je zonden pleegt kan het slecht met je af lopen
hoe veel mensen zijn er die die dingen doen zo houd satan je bij god vandaan maar wees niet bang als je die dingen doet iedereen is zondar maar god heeft ons zo lief dat god zijn eigen zoon heeft gestuurd jezus christus hij is aan kruis
gespijkerd om dat jezus dat zelf wou jezus was heer op aarde om ons te laten zien hoe we moeten leven zo als god het
heeft bedoelt jezus pleegde geen zonden jezus genees de mensen dreef de demonen uit wek de de doden op en vergeefde de mensen en dat vonden wij mensen maar niet kunnen en de duivel vertelde de mensen dat jezus een luigenaar is en de mensen gingen de duivel geloven jezus werd aan het kruis gespijkerd dat jezus niet had verdiend maar wij maar het was jezus eigen wil hij had zo een leger van 100 engelen kunnen vragen aan god maar dat deed jezus niet hij ging aan het kruis voor ons mensen waarom zo dat alle zonden van onze beker op kon drinken en zo de dood in kon meenemen weg naar dat stond jezus na 3dagan weer op en zo zijn onze zonden vergeven als je daar in gelooft heb je niks te vrezen als jezus dat niet had gedaan waaren we allemaal naar de hel gegaan dus voor wie kies jij de duivel de luigenaar of god van liefde en van je houd weet je mensen in de hemel is er geen pijn meer en geen angst en geen verdriet wand je bent bij god en god beschermt je als je in jezus gelooft kun je meschien voor eeuwig bij god zijn in de hemel denk maar niet dat je zelf dit leven kunt lijden dan kan het slecht met je af lopen greez

nafets
20 mei 2013

en nog iets wees niet bang god is machtiger dan satan hel en hemel bestaat als je dat nu geloven wil of niet en geloof niet in paranogsten zij hebben konttakt met de dodenrijk de hel en met demonen en de duivel daarom hou je deer maar niet me bezig je kunt je beter bezig houden met jezus christus en geloven in jezus nu het nog kan in deze dagen het zal alleen maar erger worden die dromen en dat je lastig gevallen word door satan we leven namelijk in de laste dagen want de antichrist baraq Obama is reeds onder ons en als je dit niet gelooft koop een christen bijbel en leez lucas 10vers 18 waar jesus zegt ik zag satan als een licht flits uit de hemel vallen jezus taal was hebreeuws wat jesus echt zegt is ik zag satan als licht baraq flits Obama uit de hemel vallen de duivel leeft onder ons daarom worden we lastig gevallen in onze slaap er zijn ook mensen die stemmen horren in hun hooft ik zeg je ga niet naar de satan dokter do je dat wel krijg je medizeinen en krijt satan noch meer macht over je of erger de satan dokter zegt je bent gek we sturen je naar het gesticht ik waarschuw je doe dat niet maar bid naar god als je jezus roept slaan de demonen al op de vlugt je kunt je leven niet alleen leiden dat kan slecht met je af lopen echt slecht het is een gevecht tussen god en satan maar volhard in het geloof want jezus zal de duivel verslaan en dat kan over 7jaar zijn of over 10jaar maar het duurt niet lang meer dan heeft de duivel geen macht meer over ons greez nafets

nafets
1 juni 2013

hoi ik ben stefan ik lees dat je lastig woord gevallen door onrein geesten ik heb het zelf ook mee gemaakt ik werd door velle demonen lastig gevallen en noch steeds elke keer als ik ging slapen vielen die demonen me aan ik was eerst niet bang maar ze werken zo door ons heen we hebben 3vijanden de tegenstander van god de satan de duivel en zijn demonen en gevallen engelen die god de rug toe hebben gekeerd dus 3vijanden maar waarom zijn dat vijanden toen god de aarde scheep was jezus christus der al want jezus is de zoon van god god scheep de mens adam en uit adam eva een vrouw ze leefden in de tuin van eden het was een paradijs en in daar stond een boom van goed en kwaad satan was daar ook en satan de luigen vertelde aan adam en eva als je als je van die boom eet ga je niet dood adam at van de boom met eva maar god had heel duidelijk gezegt eet niet van die boom maar goed je zal wel denken wat heeft het te maken met mijn probleem dus ik ga veder de satan kan ons verlijden maar waarom verlijd ie ons en verteltie luigens om dat satan gelijk wou staan aan god en satan wou aan gods rechterhand satan wist wel dat jezus christus aan de rechterhand zou naast god als onze verlosser oke denk je waar verlost jezus ons van dan waarom was jezus als mens heer op aarde geweest en gespijkerd aan het kruis jezus was een man die geen zonden plegde maar rechtsvaardig leefde zo als god het wou maar goed wat is zonde waar komt dat vandaan de zonde komt van satan de luigen lang lang geleden heeft god ons 10gebonden gegeven niet om dat het moet maar uit liefde om ons op het goede pad te houden satan maak daar gebruik van der is een vloek op de wereld en satan doet er als aan om ons bij god vandaan te houden pleeg je zonden dan heeft de satan alle macht over jou en iedereen satan werk zo door ons heen denk aan je hersens die werken maar voor 40prosend het meeste wat je denk komt ook niet uit je zelf maar van satan die jou verleid en luigens verteld dat god niet bestaat mensen zijn en worden gekweld door demonen en door satan ze kunnen je zelfs ziek maken en ze makken je blind voor de waarheid jezus christus is voor ons gestorven wat wij verdienden jezus heeft de beker symbolies met zonden op gedronken de zonden van ons en zo mee de dood in genomen als je daar in gelooft heb je niks meer te vrezen ok niet voor demonen wand als je zegt ga weg in jezus christus naam slaan ze op de vlucht bekeer je en begin een n// leven en word volgeling van jezus christus wand we zijn zondige mensen en dan als we zo door gaan leven met zondigen kunnen we ,,,,,,,,hemel ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, dan kan het heel slecht af lopen met mij en de mensheid gods worden blijven bestaan en blijft ons lief hebben ook al hebben we verlochen en hebben we gescholden en gevloekt god blijft ons ganadig pas op de dag des oordels zullen je diepste geheimen in het licht komen maar jezus zal onze advocaat zijn als je in jezus gelooft greez

marian
3 juni 2013

Hoi de duivel is listig en wil je laten denken dat het je overleden broertje is.niet doen roep Jezus aan .bidt lees de bijbel en weg die dromen

grablem
3 juni 2013

je moet niet bezig zijn met paranosten kontakt met de dodenrijk je moet het zo zien je gaat naar hemel of de hel en om beter uit te legen de dag des oordels is er nog niet geweest dus de onrein geesten demonen hebben noch steeds macht en kunnen in de hel en der uit en kunnen mensen verwarren en ze vertellen leugens uitleg je wil wat kopen en je gaat naar de winkel en je ziet een helle mooie broek maar die kost 50euro dat heb je niet je loopt de winkel uit en je denk ja ik wil toch die broek en je ziet en man 50euro pinnen jje volgt die man en in die steeg waar die man loopt mishandel je die man en stilt die 50euro zo dat je die broek kan kopen wie was dit jij of de duivel mensen zijn zondige satan maakt daar gebruik van nog een uit leg je hersens werken maar voor 15prosent de rest wat je denk is zondig dus het meeste wat je denk komt niet van je zelf maar geleerd van de satan en zo word je noch slechter wat ik doe is ik vraag god als god mij vervullen met de heilige geest want god is wijs en satan is leugen dus als ik vervult ben met de heilige geest ben je er op bewust wat slecht is en god werk dan in me zo dat we geen zondaars meer zijn maar we zijn maar mensen en we blijven zondaars maar god is dan al lang blij dat je bekeert bent en dan heb je zijn genade en als je gelooft in god de heilige geest en de zoon jezus christus want god heeft een plan met ons en dat is mooier dan alles als je gelooft in de verlozer jezus christus en je bent bekeert heb je niks meer te vrezen dan gaat god in je werken en hoef je niet meer bang te zijn dat je naar ///gaat want daar zal de satan alles aan willen doen om jou daar te krijgen

grablem
3 juni 2013

ik vraag me af begrijpen jullie het wel dat een geest niet je opa of je kind of moeder of wie dan ook is het is een onrein geest demon die je laat denken dat het je kind of wie dan ook is om dat de dag des oordels er nog niet is geweest kunnen de demonen er in en uit de hel pas als jezus christus is wederom gekomen dan heeft satan geen macht meer over ons en de duivel doet er alles aan om ons bij god vandaan te houden waarom luisteren jullie zo naar de duivel bekeer je voor dat het te laat is de dagen worden al duisterder en de duivel werk in alles om jou bij god vandaan te houden denk maar aan telefoon internet auto ufo.s motors geld sport werk en boeda en andere goden is allemaal afgod gehoor samen god een geen afgoden doe wat god wil en niet wat satan wil want god houd van je en heeft een plan met je en wil graag dat je bij hem gaat wonen maar wil je god niet gehoorzamen en je eigen leven leiden zul je het niet reden want dan neemt satan het over met zijn vorsten de demonen en zul je kwaad achtig worden en noch meer slechte dingen doen want we dwalen om dat we zondaars zijn bekeer je nu het noch kan der geburen al overal rampen en de aarde roept het uit als een vrouw die zwanger is en die de weeen heeft en der zal een tijd zijn dat de verleidings noch meer op de loer liggen en der zal angst wezen en der zullen zombiemensen van satan rond dwalen hellemaal in de macht van satan het zal cheos zijn overal vulkaan uitbarstingen stormen die man niet kent en heeft gezien dan zal het niet lang meer duren de trug komst van de heer jezus christus wees niet bang voor dromen bid en de satan heeft geen grip meer op je maar maar ik heb je al gezegt satan krijt steeds meer macht het zal steeds moel lekker worden om te bekeren en als je christenen bent zul je noch meer gekweld worden want de satan zal er alles aan doen om jou bij god vandaan te houden de tijden zullen moelijk zijn maar denk zo na de dood ben je meschien in de hemel zijn bij god die van je houd ik kan niet meer vertellen dit is de waarheid ik wil niet op de dag des oordels dat als iemand geoordeeld word die naar de hel gaat en die gene die ziet mij een dan zegt maar jij hebt me niet meer verteld wil ik me niet schuldig voelen dit is de waarheid ik heb jullie verteld wat waarheid is en als je naar de satan wil luistert kan ik je niet helpen maar ik hoop wel dat je in ziet dat de aarde niet door een knal is ontstaan want een dag heeft 24uur de dag word weer nacht en de nacht word weer dag en de winter weer zomer meer niks gaat uit zich zelf maar door god de schepper een wetenschaper mach mij uit legen waarom er der mannen zijn en vrouwen kunnen ze niet uit legen ik wel om de schepping door te latten gaan om dat god van ons houd en om dat god ons heeft gemaakt en god heeft een plan met ons greez

jaag de demonen weg in de naam van jezus christus aman
5 juni 2013

voorwaar de heer komt met een wolk met licht flitsen de duisternis hem zelf komt met vele wolken lichten mozes en alia komen ook in die wolk met licht en de mensen zegen is er noch meer leven en de mensen staan stom verbaast en ze zijn in reb en roer maar god brengt het boven water wat zie ik daar in je rechterhand zitten en het kan ook in je voorhoofd zitten verleid je niet je koopt alleen je dood land voor land laat zijn grond horren de heer zijn stem doet donderen bekeer je toch en kom trug naar god voorwaar u leeft noch in vrede maar dat kan zomaar om slaan in angst want het beest is uit zijn hol gelaten en is in vol leugen en listen en loopt rond op zoek naar prooi als de wind voorwaar kinderen u zult het zwaar te verduren krijgen en in angst zijn en zien wat u noch nooit heeft gezien wees niet bang de heer is bij u amen alles in de naam van jezus christus en wil bekeer je nu het noch kan en word niet zombie van satan maar volgeling van christus jezus en wees geen dwaas de antichrist is onder ons voorwaar de aarde heeft de weeen als een vrouw die zwanger is

f.d
12 juni 2013

hallo ik hed het persies het zelfde het lijkt net dat de zwaartekracht veel sterker is om mijn arm of been the laten bewegen ik kan op dat moment schreeuwen maar ze hooren mij niet ik vint het zelf echt raar want ik wil er van af of iets wat voor heben want het wort steets erge bij mij dan gr fernando

drijf de demonen weg in geloof in jezus christus
16 juni 2013

hy mahfoudi en ezel stoot zijn kop en mens stoot zijn geest af en laat hem vullen met onreinheid maar de ezel blijft staan ik heb god ik hoef maar een keer te bidden dus god zorgt voor mij net als de ezel en de mens die zich laat vullen door onrein geesten zorgt god ook voor maar dan moet je er wel voor open staan maar heb geen contact met mediums

ikkie
24 juni 2013

Ik heb veel gelezen in deze forum over niet kunnen bewegen tijdens het slapen of wakker worden. Zelf heb ik hier ook last van. De dokter zegt dat het slaap stoornissen zijn, maar ik weet beter. Er woont een voldoen vrouw bij mij in de straat en zij probeert keer op keer op afstand degenen te sturen die zij en haar familie dienen. Ze doen er offers voor en dansen met geesten. Ik ben met jezus vandaar dat ik het inzien. Ik vecht er tegen mijn kinderen ook. Iedereen bleek te weten wie die vrouw is alleen ik niet. Ik raad iedereen aan die er last van hebben om niet angstig te zijn en te bidden. Je hhebt geen kerk nodig om krachtig te worden. Zelf staan we boven hun wij zijn mensen. Bless ya all.





Deze discussie is gesloten.