Reageer op: Droomuitleg ajb

Forums Liefde en seks Droomuitleg ajb Reageer op: Droomuitleg ajb

Esme
Moderator

Iris, nog gefeliciteerd. Je droom laat zien dat je verlangt naar een persoon, die je koestert, waar je aandacht van krijgt, verzorgd en lief voor je is. Dat is heel natuurlijk, want een mens is zo gemaakt. In de hersenen is een gedeelte, die het aanraken stimuleert en komen er stoffen vrij, die je gelukkig laat voelen vertelde een neuroloog (i.v.m. corona en knuffelen) op televisie.

De haarkleur blond en bruin geeft de tegenstellingen aan en zoek je naar de juiste balans. De Aldi is een supermarkt met bescheiden prijzen. Je vraagt niet veel van jezelf, maar zoek je wel naar geestelijke voeding. De groenten die bedorven zijn, zijn teleurstellingen die je op hebt gelopen. De homo’s kunnen een gevoel van weerstand in de maatschappij weergeven. Veroordeeld worden vanwege je ‘zijn’. Blond staat vaak symbool voor dom. Maar dom is meer onwetendheid of je kop in het zand steken, zodat de waarheid die niet geaccepteerd wordt verborgen blijft.

Een telefoonnummer staat voor communicatie en contact met gelijkgestemden zoeken. Fietsen op de snelweg is verboden en gevaarlijk. Je neemt ergens te veel risico in of neem je vaak iets van een ander aan, zonder eigen mening.

Ik wens je verder heel veel geluk in de liefde en vraag ik me af of deze uitleg herkenbaar is.