Reageer op: Zwarte piet is genereus.

Forums Algemeen Zwarte piet is genereus. Reageer op: Zwarte piet is genereus.

Remco van den nobelen
Deelnemer

Mmm… Ik vroeg me al af wanneer ik Spiral dynamics geel bereik?

Hoe dan ook.
Deze Qoute heb ik van Chris noisi.
(Wat ik van weg neem aan dit is) :
Chaos en destructie is nodig zodat iets zich gaat openbaren.

De bank vind ik Prima dat ik met die Gameboy afleiding dient van alledaagse dingen die ik op Tv Media zie.

De zielen bedanken doe ik nog steeds in mijn gedachten of ervoor te bidden en te mediteren.

Rascisme voor mij is een woord dat meer zegt : (Ik wil je beter leren kennen maar ik vind je raar) dat is alles.

Voor de rest boeit die zin of woord mij niet.

Over Zwarte Piet is iets waar ik mij het meest mijn vraag tekens opzet?

Maar ik snap wel over het woord bezit inhoud waar dan de woord slaaf interpretatie vandaan komt.

Maar dan slaat mijn denkpatroon aan en denk ik aan een man die een vrouw bezit. (Welicht als verslaafd voor de liefde)

De dingen die ik bezit in materiaal is best groot maar op het oog wel kinder achtig.

Meschien daarom zegt die drop dat materiaal die ik bezit nostalgie en kindertijd opwekt.

En over die zwarte mensen protesteren ja het neemt mijn energie weg en het is vermoeiend om naar te kijken en ik had zo iets van. (Aw biep here we go again Gta San anderas meme)

Maar um.. Nu komt mijn mening.
Want ja ik vind het jammer dat George Floyd niet meer is…Maar ik zou wel willen dat hij meer aandacht kreeg dan om zijn huidskleur!

Zoals?
Wie is George Floyd?
Wat voor man is het?

Waarom deed die meneer of mevrouw die filmde geen actie.
Waarom deed de voorbij gangers in de achtergrond niks.

Was de politie man in kwestie wel voor de voorval een Goeije agent of had hij ruzie met zijn vrouw en kreeg hij geen promotie erboven op zijn te lage selaris?

Dat soort vragen en perspectief denken vind ik Intressant en nog steeds net zoals de Corona ziekte bouwen we een muur omheen.

Het staat voor ons neus zo belangrijk dat we het in de achtergrond laten.
Corona direct oplossen?
Nee regels voorop.

Georg Floyd niet meer en welicht de nieuwe Jezus?
Nee de huidskleur op de voorgrond.

Je hoeft niet te verbergen van de oorspronkelijke topic.
Want ja ik hou het tochal bij.

Ookal ben ik een mens met een IQ van 70.
Ik hoef niet slim te zijn… Alleen wijs aan ervaring die ik heb geleerd.

Om manifestaties dat uit liefde is te zien wat de meeste mensen in stoppen.

Mijn oplossing is voor mij dat we helden nodig hebben.

Zoals een straat vechter als hij of zij iets verkeerds ziet zonder aarzelen op treed op tijd.

Of dat we als menselijk gemeenschap als we corona hebben..Testen we onszelf dat we zelf kunnen genezen door gezonde voeding of relegie techniek.

Als dat corona oplossing gevonden is.

Dan kunnen we het delen met de buurt plaatsvan het geheim houden in Ziekenhuisen als ons laatste hoop.

Zwarte gemeenschap heeft een held nodig dat was mijn oplossing.

Ik ga nog de rest nog lezen verder op mijn eigen gemak en tijd.

Mijn vrije mening werd nogal te veel voor de ordinaire mens maar weetje.

We zijn allemaal gelijk aan elkaar en ieder leven heeft een rol te spelen.

Ben je zelf in een slecht leven maak het dan beter of zoals YouTube video Mega64 zal zeggen. (Get Good)

In mijn vorige levens ben ik twee keer in de fik gezet.

De eerste was ik een jood in de 2de wereld oorlog.

Dan de tweede was dat ik een USA soldaat was blond met een mooi gezin twee meiden en een vrouw allemaal blond en een mooie tuin.
Als vorige leven soldaat werd ik opgeblazen in een vuur zee.

Nu ben ik een Nederlandse aziaat en eindelijk word ik dit keer niet meer in de fik gezet door dictatuur en terrorisme.

Hoe weet ik dit allemaal.
Dromen en quizzen.
Handlezen.

En Oja! Een goude tip van mij aan jullie : Alles op Tv is een Feit.
Maar of het de waarheid of leugen is. Dat moet je zelf onderscheiden en uizoeken.

Hoe dan ook bedankt voor alle de gediteerd interpretatie berichten ik neem de tijd om alle anderen berichten te kunnen beantwoorden.

Maar voor nu het is laat en ik ga slapen XD.
Groeten Remco V.