Reageer op: Mijn oma was een koningin

Forums Algemeen Mijn oma was een koningin Reageer op: Mijn oma was een koningin

Esme
Moderator

Als vorst voel je je verheven en als je droomt dat je een prinses bent, duidt dit erop dat je je innerlijke vaardigheden hebt ontdekt. Je oma is voor jou heel belangrijk. Ze is je voorbeeld en kijkt tegen haar op, omdat je droomt dat zij een koningin heeft. Zij heeft de wijsheid en leiderschap in pacht.

Water staat symbool voor emotie. De fontein laat het water, dus emotie komen en gaan. Je bent jezelf qua emotie ook aan het ontdekken en accepteren wat je zo nu en dan voelt. Het kind is een spiegel van jezelf. Jij wordt ouder en het kind is je verleden tijd. Onbevangen en speels.

Het eiland staat hier ook weer symbool van ontdekken. Het oude verleden gaat hier door. Het is tijd om naar de volwassenheid te gaan. Een lama staat voor vertrouwen, kracht en doorzettingsvermogen. Dat je terug gaat naar de bewoonde wereld is, omdat je nog met beide benen op de grond moet blijven staan i.p.v. je intuïtie ontdekken.

Maansteen heeft een sterke connectie met de maan en vrouwelijke energie. De steen bevordert de intuïtie en vruchtbaarheid en heeft een kalmerende werking op het gevoelsleven. Maansteen versterkt paranormale vermogens zoals mediamieke gaven en helderziendheid. Dat de ring afgenomen wordt kan betekenen, dat je hier nog niet klaar voor bent. Je krijgt de ring van je oma vast nog wel eens terug. De geheimen van de koningin zijn haar gaven (alle ringen en oude spullen), die je later leert ontdekken.