Reageer op: Treinongeluk

Forums Algemeen Treinongeluk Reageer op: Treinongeluk

Livia
Gast

Hey,
Vannacht had ik een droom waar veel in gebeurde, allereerst was ik bezig met Het maken van filmpjes van mijzelf waarbij op de achtergrond heeel dichtbij en laag een vliegtuig overkwam, toen ik het filmpje wilde terugkijken, hing het filmpje vast.. ik was in mijn droom gefacineerd over hoe stil een vliegtuig kon zijn, en op dat moment kwam er een kleiner en lelijker vliegtuig langs met hele harde muziek, kort daar na stortte dat vliegtuig neer..

Nu komt er een andere gebeurtenis uit de droom (ik weet niet of dit dezelfde droom is want ik wordt vaker wakker in de nacht)

Ik zit in een trein met een heleboel mensen, ze voelde bekend tijdens de droom maar nu ik wakker ben heb ik geen idee wie het waren..
Op een gegeven moment valt er een schroef uit een van de treinstukken waardoor de trein in delen opsplitst en dus niet meer een geheel is. Het voorste gedeelte rijd zonder problemen verder, maar het gedeelte waar ik, een meerdere andere mensen in zitten vliegt in de fik.. ik voelde zelf niet veel van de brand (geen pijn) maar ik was wel bang. We waren in een ondergrondse tunnel en vlgm vloog het in de fik door de snelheid. Toen we eenmaal uit de tunnel kwamen, ging ik naast mijn ouders zitten. Op een afstand zag ik politie staan met 2 zakken. Het waren 2 overledenen.. ik was de enige die er naar toe rende, toen ik de zak open deed zag ik een oude kennis van mij en een jongen waar ik ongeveer 2 jaar geleden mee opweg was naar een relatie (maar hij was niet trouw en ik voel nu helemaal niets meer voor hem, ik vind op het moment ook iemand anders leuk) . Ik begon te schreeuwen en te huilen en iedereen keek naar mij alsof ik mij aanstelde. Het was heel raar want niemand huilde behalve ik. Daarna kwamen we er achter dat ook mijn neef was omgekomen, mijn reactie daarop kan ik me niet goed herinneren.

Nog een gebeurtenis waar ik niet van weet of het dezelfde droom is :
Ik kan me niet veel herinneren van deze droom, ik weet alleen dat er een man (onbekend) bezig was met het maken van een instrument, in de droom noemde we het een drumstel maar het leek daar totaal niet op, het was meer een banjo ofzo. Ik voelde geen goede band met die man, hij was heel kil en chagrijnig. Het laatste wat ik me herinner van de droom is dat ik op zijn schoot zit en samen instrumenten aan het maken zijn.

Dit waren een paar gebeurtenissen die in mijn droom voorkwamen, ik ben erg in de war en ben benieuwd wat het betekent.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee
Groetjes :)