Reageer op: Zwarte gedaante naast mijn bed.

Forums Spiritualiteit en geesten Zwarte gedaante naast mijn bed. Reageer op: Zwarte gedaante naast mijn bed.

Diorry
Gast

Ook ik heb jaren geleden figuren bij mijn bed gehad. Eerst een kleine vrouw figuur, In oberachtige kleding en rode strikdas om nek met wilde witblonde haren en ze stond te glimlachen en maakte bewegingen. Heel vrolijk. Naar mijn idee heeft ze er wel even gestaan totdat er een vrouwelijk figuur in de verste hoek van de kamer verscheen. Grijs, stil figuur. Even later stonden ze in de hoek samen en verdwenen weer. Een medium vertelde mij toen dat het om mijzelf ging. De vrolijke wisselde zich af met de muisachtige saaie figuur. Zelf had ik niet dat idee maar een verklaring had ik zelf ook niet. En ik heb ook al enige malen “zielen” in mijn kamer en bed gehad maar daar ben ik op de een of ander manier niet zo bang van wel zeg ik dan dat ze weg moeten omdat het mijn slaapkamer is en ik help ze dan naar het licht. In mijn dromen heb ik wel met enige regelmaat dat er aan mij getrokken word door duistere krachten, heel eng en soms kost het mij moeite terug te komen/vechten. Niet zo leuk. Ben benieuwd wat er voor verklaring komt op jouw verschijning.